Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Har truffet verdens skjønneste mann, nemlig!!! Vi fikk DEN kjemien fra første sekund vi traff hverandre og det blir bare bedre og bedre for hver dag...Fytti griiiisen, lenge siden jeg har kjent sommerfuglene så sterkt som dette ja! Vi har begge hver vår lille jente og vi ser begge for oss oss 4 som en liten familie etterhvert..Men vi velger å ta dette i ett rolig tempo..Tross alt, er dette min drømmemann, har vi hele livet på å finne ut hvordan vi vil leve livet *vårt* sammen!:-D Måtte bare få det uuuuuuut!!! Kommer til å skrive mere senere, men foreløbig vil jeg være anonym..
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Åååå, så koselig! Håper dere blir en liten familie som har det bra resten av livet!:-) Må være deilig å ha det sånn...gleder meg til jeg skriver noe lignende som anonym en eller annen gang i framtida! Lykke til!:-)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Så deilig, håper det blir dere:) Skikkelig betatt i en selv;)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 H.I her ;-) Ville bare dytte og si at det går kun en vei med oss : Oppover!! Han er i england nå, hos familien sin, men kommer hjem på fredag!! Gleder meg ihjel, da skal vi to på kino, så hjem til han etterpå å lage good mat!! Gud jeg savner ham nå, han ringer meg hver dag da så det hjelper godt på,hehe..Men aaah...Aldri vært så gal etter ett mannebein før jeg. Han er...Han har ALT! Oppdaterer mere senere..Ville bare hyle ut litt!!! Hehe.. Ett par vet hvem jeg er men jeg vil fortsatt være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå