Gå til innhold

når fikk dere strekkmerker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken uke ca var dere i når dere fikk dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja.. så noen små merker i uke 29 ca. skjønte ikke heelt hva det var, så ut som bittsmå blåmerker.. Men nå har di blitt til flotte store strekkmerker på hoftene.. ;) uke 32 nå.

Skrevet

Fikk noen små kjempetidlig mellom ryggen og magen. Ellers såg jeg de første strekene på magen da jeg var 24+4........:(

Skrevet

ca. uke 28-29, har noen rundt navelen. Samme som sist, ble bare noen få.

Skrevet

Fått et bittelite der hvor jeg har hatt piercingen i navlen. Det kom ganske tidlig, uke 25 eller noe. Ellers ser det foreløpig lovende ut, ingen antydninger. Er i uke 32, og har gått opp 15 kilo. Tror det har litt å si hvor fort man vokser. Jeg har vokst ganske "jevnt", uten noen "eksplosjoner", så håper det fortsetter, og at jeg slipper unna:-)

Skrevet

Tja.. rundt uke 34...

Skrevet

25 kilo opp både dette og forrige svangerskap. Har ikke fått strekkmerker, så tror jeg er heldig der!!

Skrevet

Ca i uke 32,er nå snart 35,har fått på magen,4 små,men skal sies at jeg IKKE har vært flink til å smøre meg hvis det har noe å si:)

Skrevet

Fikk ingen.

Kommer jo ann på hudtype og hormoner. Har hørt at det er en hormon-ubalanse som kan føre til mye strekkmerker. Kjenner mange som har lagt på seg/har hatt store mager uten noe tegn til strekkmerker.

Skrevet

Fikk strekkmerkene siste uken i svangerskapet, i begge svangerskap, hvis ikke jeg husker helt feil.....

Skrevet

De kom 3 dager før termin. Så jeg gikk jeg 11 dager over termin, så de rakk å bli stygge nok alikevel.

Skrevet

er i uke 35, snart 36 og har ingen enda, venter i spenning. Regner med det kommer noen mot slutten for syns det begynner å bli stramt..

Skrevet

Jeg fikk strekkmerker på puppene ganske tidlig.. Hvis jeg kunne kalle det pupper den gangen..Var ikke noe Kløfta her i gården for å si det sånn..Hehe..Men nå har de nesteb blitt borte igjen..Fikk de vel da jeg var 4 mnd på vei,tror jeg.. Nå er jeg 38+6 og har fått noen på magen..Men det er heldigvis lyse enda=p Har egentlig berget ganske fint..Har jo gått fra 58 kilo til 75 så..=(

Skrevet

Fikk strekkmerker første gang i uke 40/41. Nå er jeg i uke 28 med tvillinger og jeg har oppdaget et par nye......fine og lilla er de:-)

Skrevet

Jeg har ikke fått noen strekkmerker i svangerskapet, men har hatt på puppene siden puberteten... Men mamma fikk heller ikke noen strekkmerker i noen av sine to svangerskap. Vet ikke om det er arvelig...

Skrevet

La på meg 20 kg sist å fikk strekkmerker en av de siste dagene. Gikk 9 dager over termin.

Føler nå at de er på tur igjen:o(

Skrevet

Jeg er i uke 31 og har ikke fått enda, sist fikk jeg kun et faktisk.

Regner egentlig med å få denne gangen,er litt større i ugangspunktet, var 18 år sist, så det er vell normalt å legge litt på seg med årene :)

Litt intressant å se når de forskjellige får strekkmerker, om det er tidlig eller sent i svangerskapet.

Jeg har mangen fra ungdomsårene, på lår, hofter og pupper, og syns det er rart at jeg ikke har fått noen flere da jeg var gravid sist.

Men får se denne gang.

Skrevet

Jeg har ennå ikke fått det. Har 14 dager igjen til termin, lagt på meg 11 kg, så det er lov å håpe at de holder seg borte:)

Skrevet

Ikke fått på magen, men samboer sier jeg har fått på leggen. Har fryktelig mye vann i bena

Skrevet

i uke 33 kom det to flotte blå streker midt på magen!

Skrevet

30+4 i dag, og ser for første gang antydning til strekkmerker på magen..små "riper" som likner blåmerker.. Disse utvider seg nok snart..

Magen denne gangen er mye større enn med første ..

Skrevet

ca uke 30...fått noen litt nede på magen og på sidene over hoftene...:( Blir vel sikkert fler også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...