Gjest spinella Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 tenkte tanken i kveld at jeg skulle takke for meg inne på ammedebatten, ting har begynt å gå så bra, vondt og ømhet er borte, har rikelig med melk, barn som vokser og alt er fryd og glede men så dukker det opp noe nytt. hun gråter på puppen, hun suger litt og gråter litt, slafser litt og smatter, suger og gråter. jeg har knepet på og det er mye melk som kommer ut, først sprutet det halveisover golvet, og så tok jeg vekk trykket og det rant mye ut. fremdeles bare gråter hun på puppen, har holdt på slik nå i en time noen som kan hjelpe?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Kan dessverre ikke, men dytter for deg.
Enliiitentil? Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Det kan vel kanskje være hun må rape også. Eller at hun er overmett og trøtt... jeg vet ikke? Kanskje du kan holde henne litt vekk fra puppen en periode (1-2 timer) DA burde hun være sulten igjen til å ta lengre tid ved puppen. Holder på å lese til ammehjelp nå, men ikke kommet veldig langt uti boka...
mammaen til G & A Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Hvor gammel er hun? Kan det vaere tenner? Eller kanskje det er for tidlig. Det kan hende at hun er troett, eller maa rapes. Dersom melken kommer for fort saa kan det hende hun gulper litt ekstra luft for aa faa ned all melken som kommer. Lykke til og klemmer fra
Lilletrille med to jenter Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Hei! Har en jente på 2 mnd som gjør det samme selv inni mellom. Suger godt, for så å nærmest begynne å gråte mens hun suger.. Suger så litt igjen osv.. Har og godt med melk. Her virker det å ha sammenheng at hun er overtrøtt. Jeg tar henne bort fra brystet, gråter litt og sovner. Etter en sovestund er hun klar igjen, men da med godt humør:) Hun kan forresten og gråte når hun svelger, men da dersom det er luft som ikke kommer opp. Trenger en rap:) Slik fungerer det iallefall her, så håper jeg at du finner ut av det:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå