SinSin Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 bortsett fra dr. Yppert da? (Han ser liksom alle unntatt meg som han aldri gidder å hilse til på morningen) Hvor tror dere hverandre kommer fra i landet? hvorfor?
SinSin Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2007 Lenge til jeg blir millionær da?
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Hmm, jeg "ser" noen påskekyllinger, og en 5 ukers lottokupong som du kommer til å glemme/legge bort i en bladkurv. Og på langfredag er det 23 mill i jacpoten, og vinneren er en uregistrert spiller. Vinneren blir etterlyst, og det slår det at det kan være deg. Så du leter etter kupongen, og du er vinneren. Så påsken 2008, er du millionær...
SinSin Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2007 Langfredag altså....trodde lotto var lørdag. Men siden du sier det skal jeg rett og slett begynne å planlegge noen ferier framover og siden du var så snill og fortalte meg det så syns jeg du burde være med....kan du "se" hvor turen går?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Jeg ser deg på morningen, så det så!!! synsk er jeg ikke:-)
SinSin Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2007 Ja men du hilser jo bare til slappfittene?!/#(/
SinSin Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2007 ...............dessuten sier du det bare fordi jeg skal bli lottomiljonær i 2008!
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Turen går til eksotiske strøk, ser en jungel, og en elefant. Burma? Ja, best du begynner å planlegge!
SinSin Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. desember 2007 Egentlig er jeg redd alle dyr som er større en meg, men en enslig elefant skal vel gå. Spørs om jeg vi ikke inntar Burmas gater på en elefant og blir hedret som dronninger...ser du en krone noen sted?
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 21. desember 2007 #11 Skrevet 21. desember 2007 Nei, men ser masse opptøyer i gatene. Dette kan bli en skummel og farlig tur.
SinSin Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. desember 2007 uffda..så det er mer sannsynlig at vi rømmer på en elefant....hm, tror Burma utgår...
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 21. desember 2007 #13 Skrevet 21. desember 2007 Ja, jungel og elefant, samt en liten dumbo. En hytte av bambus, og ett paradis i jungelen. Dere kommer til å bosette dere der, og gi alle pengene til kirkens nødhjelp, slik at de kan kjøpe geiter til jul. Men nå er jeg blitt tappet for all energi av spåingen min, så nå er jeg nødt til å gå å lade opp igjen;) *Nightinight*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå