Gå til innhold

Noen som er synske her inn på krangle.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

bortsett fra dr. Yppert da? (Han ser liksom alle unntatt meg som han aldri gidder å hilse til på morningen)

Hvor tror dere hverandre kommer fra i landet? hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg;)

Skrevet

Hmm, jeg "ser" noen påskekyllinger, og en 5 ukers lottokupong som du kommer til å glemme/legge bort i en bladkurv. Og på langfredag er det 23 mill i jacpoten, og vinneren er en uregistrert spiller. Vinneren blir etterlyst, og det slår det at det kan være deg. Så du leter etter kupongen, og du er vinneren.

Så påsken 2008, er du millionær...

Skrevet

Langfredag altså....trodde lotto var lørdag. Men siden du sier det skal jeg rett og slett begynne å planlegge noen ferier framover og siden du var så snill og fortalte meg det så syns jeg du burde være med....kan du "se" hvor turen går?

Skrevet

Jeg ser deg på morningen, så det så!!! synsk er jeg ikke:-)

Skrevet

Ja men du hilser jo bare til slappfittene?!/#(/

Skrevet

...............dessuten sier du det bare fordi jeg skal bli lottomiljonær i 2008!

Skrevet

Turen går til eksotiske strøk, ser en jungel, og en elefant. Burma? ;) Ja, best du begynner å planlegge!

Skrevet

Egentlig er jeg redd alle dyr som er større en meg, men en enslig elefant skal vel gå. Spørs om jeg vi ikke inntar Burmas gater på en elefant og blir hedret som dronninger...ser du en krone noen sted?

Skrevet

Nei, men ser masse opptøyer i gatene. Dette kan bli en skummel og farlig tur.

Skrevet

uffda..så det er mer sannsynlig at vi rømmer på en elefant....hm, tror Burma utgår...

Skrevet

Ja, jungel og elefant, samt en liten dumbo. En hytte av bambus, og ett paradis i jungelen. Dere kommer til å bosette dere der, og gi alle pengene til kirkens nødhjelp, slik at de kan kjøpe geiter til jul.

Men nå er jeg blitt tappet for all energi av spåingen min, så nå er jeg nødt til å gå å lade opp igjen;)

*Nightinight*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...