Gjest Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 ja... den var såååå fin=)=)=) Har ikke fått prøvd den enda da, har ikke vært på trilletur i dag... Men svigermor skal prøve den i morgen da=)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 hihi du har flere ja=) men hva annet har du i posen? blir det ikke lite med bare den liksom? hehe nybegynner, jeg har bare brukt ullteppe i bunnen av vognen og dyne oppå henne til nå, har ikke hatt pose før...
mayaya Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2007 en kveld når jeg var ute og det var litt kaldt, hadde jeg på han ullteppe inni posen. over hadde jeg regntrekket. enda har jeg ikke brukt ullklærtrikset ;-p
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Ok, så man trenger ikke mer enn det altså? Kler på henne: strømpebukse, body, bukse, genser, sokker, posesko, ullytterklær, hansker, ull-lue. Hun er 3 mnd. Holder det me bare det + pose og "vognlokk" i bergen tror du? sikkert et par plussgrader her nå...
mayaya Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2007 Det høres fint ut, men det er forskjell på ungene. Her hadde det vært finfint, med min unge :-) Du må nesten bare prøve litt, ha litt ekstra klær tilgjengelig på turen
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 får gjøre det de første gangene ja=) hun er ganske varm av seg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå