Truseprinsesse Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Hvordan går det med dere? Personlig skal vi ta en pause fra prøvingen dersom det ikke går denne måneden. Og da starter vi opp i april igjen. Og jeg har ikke helt troen på denne måneden, så nå er jeg ganske innstilt på å prøve i april. Tenk en liten januarspire. Sukk. Hvordan går det med ventingen?
AO3 Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Jeg var jo først aprilprøver, men nå håper jeg at jeg er januarprøver - hvis samboeren ikke friker fullstendig ut. Så som du sikkert skjønner: Jeg er utålmodig og dritt lei venting og p-piller nå!!!
Nummer tre <3 Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 halllooooisen! Hvordan det går med ventinga?? Tja, går vel bra det, hehe!! Har drevet masse planlegging da! Skulle gjerne startet prøvinga lenge før, men nå har mamma og pappa bestillt sydentur til hele familien i slutten av september og da passer det egentlig ikke å prøve noe før april! Dessuten tror jeg ikke at sambo hadde blitt med noe før heller.. Så klart blir jeg overlykkelig om det skulle skje noe før, men da må vi nok mest sannsynlig avbestille sydenturen... Nå skal jeg bare fokusere mest mulig på julen og begynne på folat i januar, så det er bare smøre seg inn med enda mer tolmodighetskrem!! Skjenner på kroppen at det er på tide og at jeg er hundre prosent klar for baby.. Tenker på det 24/7 og planlegger alt mulig det går ann å planlegge!! Men nå har jeg venta i ni måneder, så jeg klarer vel lett tre måneder til.... GOD JUL ALLE SAMMEN! og jeg spanderer tolmodighetsdryss på hele gjengen i julegave!! klem
Truseprinsesse Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2007 Ja, denne ventingen er slitsom. Den er faktisk slitsom når man endelig har blitt prøver også. Månedene er plutselig blitt så lange. Før syntes jeg det var så kort mellom hver gang jeg har mensen, men nå er det jo evigheter virker det som. Jeg prøver å ta litt pauser fra BIM nå og da. Merker at jeg blir ekstra babyfokusert av å være her inne. Kan jo bli helt tullerusk. Det er ikke så lenge til nå da. Vi er jo snart i 2008. God jul til dere alle sammen. Håper dere får det absolutt fantastisk. Tenk så deilig å ikke bekymre seg for noe som helst i jula. Det blir jo fort siste gangen. Spise hva dere vil, drikke alt og bare kose seg. Aaah.
AO3 Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Det har du jo helt rett i, det har jeg ikke tenkt på! (ble plutselig litt redd nå!!) Ellers er jeg enig i at det fort kan bli for mye bim, man blir for fokusert på det med barnbarnbarn, og glemmer andre ting. Det er ikke så bra. Så jeg prøver å være litt streng med meg selv, jeg også. GOD JUL TIL DERE ALLE!!!
Nummer tre <3 Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 kommer nok også til å ta en laaaaaang pause fra bim selv.. sikkert hele april og mai.. får se! kanskje helt fram til jeg faktisk blir gravid... tror ikke bim er så bra for meg akkurat i den prøveperioden..
Venter på 3_de spire Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Heisann jenter!! Ja, da er jeg tilbake her. Har ikke prøvd så intenst på å bli gravid disse to månedene vi har vært prøvere. For mannen har holdt igjen litt. Kommer til ¨starte prøving igjen i april/mai. Månedene er kjempe lange!!! GOD JUL ALLE SAMMEN!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå