maria isabell Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 ska teste på julafta,men har vondt i puppene og mense mage....sist eg va gravid vart eg kjempe slapp plutselig og noen timer etter var det over....slik hadde eg i dag....men en kan vel ikke vite så tidligt,da er det vel bare innbilt:) vart spådd at eg skulle bli gravid denne mnd så det er jo spennende å se, sist gang stemte det jo:)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 du er ikke alene om å håpe for mye... jeg går snart på veggene jeg.. håper så testen er positiv snart.... har enda mer lyst på nå etter at jeg mistet i oktober... men d virker som d kan ta sin tid....
maria isabell Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2007 har hørt at det går an,jordmora mi opplevde det en gang....testen var positiv,magen vokste men ingen baby....skummet,det kunne sikkert skjedd meg også,har så lyst å bli gravid,ønsker så inderlig at min datter skal få en bror eller søster....absolutt ingen barn i familien og det tar nok en god stund før noen får barn,har ikke kusiner og fettere med små barn en gang...har bare en vennine med barn....min datter blir bortsjemt av hele familien og hu eksker barn,hu blir så glad hver gang hu ser andre barn....ønsker meg mangen barn, vi er 4 søsken og vi har hatt en fantastisk barndomm.....leste at du mistet,håper du ikke var langt på vei....trist å miste, mistet 2 år før eg fekk min datter...kjempetrist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå