Gå til innhold

Vil bare høre deres synspunkter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en venninne som jeg alltid har vært med. Vi har alltid hatt det dritkult ilag, og vært "ett", det var liksom alltid oss to. Da jeg traff mannen min og planla å flytte, klikka det for henne. Hun mente jeg var idiot som tenkte på å flytte inn med han. Det kom ikke til å vare... Men vi flytta nå sammen og jeg ble gravid. Vi var jo venner etter dette da. Hun var i ekstase da jeg ble gravid og gleda seg villt til bebissen kom=) Hun kom med gaver og var så begeistra for gutten vår.

Jeg synes dette var veldig gøy, fordi jeg vet hun er veldig sjalu og skal helst ha meg for seg selv..:P

Så kom dagen da jeg ble totalt skjelt ut av henne!! Det var sånn helt plutselig, uten forvarsel at hun (ganske full) kom bort til meg på en fest og mente jeg var egoistisk, som bare tenkte på meg, barnet mitt og mannen min... Jeg var den mest egoistiske personen hun visste om og jeg var helt tragisk som ikke tenkte på henne oppi dette... Altså, jeg hadde født bare 2 uker før dette og var veldig sentimental... Kunne ikke forstå hvorfor hun kunne si noe sånt til meg... Alt jeg hadde vært igjennom, med graviditet og fødsel osv... Prøvde å forklare henne dette, men hun mente jo selvsagt at jeg var skikkelig bitch mot henne... Off, ble så veldig lei meg av dette... Jeg klarte ikke å snakke til henne resten av kvelden.. Hun prøvde, skubba til meg og var helt jævlig!! Men jeg orka ikke å snakke med henne...

Nå har vi ikke snakka ilag på 4 mnd... Jeg gidder ikke ta kontakt etter det hun gjorde... Hun har heller ikke komt med et unnskyld eller noe...

Ble langt, men hadde vært litt greit å vite hva andre mener.. Er det bare jeg som er helt lost og mener hun er crazy?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor gammel hun er, men hun høres veldig umoden ut. Hadde nok kuttet kontakten med henne til hun kunne oppføre seg litt voksnere. På en annen side kan det være greit å sette seg inn i hennes situasjon også, hun føler seg kanskje sviktet.

Skrevet

herregud!! hun høres jo ut som en sjalu kjæreste..

kanskje hun skjønner litt mer når hun får barn selv..

syns det er rart å kreve oppmerksomheten din rett etter du har født..

det er jo helt forstålig at det ikke står så mye annet en baby oppe i hodet ditt når du er nybakt mor..

Skrevet

Jeg har tenkt på hvordan dette må føles for henne.. men det som er litt merkelig er at jeg føler jeg har hatt veldig mye kontakt med henne... Har vært på besøk ganske ofte å følt jeg har gjort alt jeg kunne for at vi ikke skulle skli fra hverandre når jeg fikk barn... men hun mente hun bare ville være med meg, ikke at mannen min skulle være med når vi besøkte henne=/

Jeg er født med alt for dårlig samvittighet, så dette plager meg helt sinnsykt... Har vært redd jeg har reagert for voldsomt og tenkt at det var jeg som måtte ta kontakt osv... men jeg klarer det bare ikke! Når jeg tenker på alt hun sa til meg, klarer jeg ihvertfall ikke ta kontakt...

Men var nå godt å se det dere skriver, for da kan jeg ha litt bedre samvittighet, hehe:p

Thanx=)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...