Gå til innhold

Hvordan går det med dere jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt meg unna BIM en stund nå, men måtte innom å si hei i førjulstiden. Noen kjentfolk som har blitt gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia....:)

Jeg hadde nesten tenkt å etterlyse deg idag jeg...:):)

Her går det bra, vi pakker for harde livet for vi skal en tur ned i spania...

Hvordan går det med deg??

Skrevet

Hei!:)

Så koselig å se deg her inne igjen! Hvordan går det med deg? Jeg gikk inn i 13pp desverre, har vel EL om en ukes tid, så håper det går bedre denne gangen;) Hvordan ligger du an i syklusen?

Skrevet

Spania? Det hørtes deilig ut da. Blir dere lenge? Går det bra med prøvingen?

Dreamer: jeg har visstnok EL i morgen. Vi har egentlig ikke prøvd så hardt denne måneden. Når vi er hjemme hvor vi kommer fra er vi ikke så mye sammen. Så vi får se åssen denne julekosen går. Er jo så mye å gjøre også. Akkurat nå strikker jeg tøfler som jeg skal gi til farmor. Hun sa at hun frøs mye på beina for tiden, så tenker det passer godt.

Er dere ferdige til jul begge to?

Skrevet

Spennende at du har EL i morgen. Er jo mange det klaffer for den mnd de ikke prøver så hardt, så håper det klaffer for dere nå! Så snill du er som strikker tøfler, det blir hun sikkert kjempeglad for!

Jeg er ferdig til jul. Eller har egentlig to gaver igjen, men de kommer jeg nok til å kjøpe på etterskudd. Får ikke møtt dem før jul uansett. Og i går pynta vi juletre, ble kjempefint! Er du ferdig til jul?

Skrevet

heisann jenter:)

Har også holdt meg unna en del denne mnd. Var super ivrig første pp..Merker jeg tar det hele på en helt annen måte denne pp..Og særlig det at det er jul og en tenker mindre på det. jeg er ferdig med det meste. Skal bare pynte juletreet idag så er alt gjort:)

Herlig..Aldri vært så effektiv som jeg har vært denne julen:)

Håper det står bra til med dere andre:)

Synd du mått over i 13pp dreamer:( håper inderlig spiren sitter hos deg som den beste nyttårspresangen ever:)

Truseprinsesse:) Så flink du er med å strikke sokker da:) Skulle ønske jeg gadd lære meg å strikke.:)

El er i disse dager..23/24 så masse julekos:)

Nå skal vi ut å shoppe tre;)

Kos dere jenter:)

Skrevet

Heia dere...

Vi var helt avslappet første pp husket jeg, forventet at jeg skulle bli gravid da jeg siden jeg ble så lett gravid første gangen...men neida....andre pp var jeg helt oppsatt på det og nå virker det som jeg har kommet inn i en rutine at jeg gjør det skikkelig annenhver mnd...skal ta oss i sammen i januar tenker jeg...så pp 6 blir en skikkelig pp mnd...og begynner litt sånn småutredning i januar..gynekolog,ul,hormonprøver og revmatologen min...har sluttet med medisinene mine for et halvt år siden og leddene mine skriker etter medisiner...

nå er det rett før vi reiser nedover...gruer meg litt også, er blitt tett i nesa i dag...typisk det når vi skal ut og fly he he.. Vi har pause mnd denne pp...venter 20 familiemedlemmer nede i spania som skal sove i en leil på 100 m2 i flere dager...noen må seff ligge på gulvet, og det er mulig vi må dele rom med besteforeldrene hans og datteren vår....hmmm....ikke lett å gjøre no spes da med mindre vi får finne på en unnskyldning og ta en tur opp i fjellene ha ha....

Dreamer: Må bare si når jeg gikk gravid i 2006 så ble vi gravid på 2 juledag og husker at vi var utroooooolig mange som hadde blitt gravide i juleferien...kanskje det er fordi mange reiser på ferie og får slappet helt av....vi hadde også et helt rom for oss selv da og hadde all verdens tid å gjemme oss bort siden vi ikke hadde barn da...kanskje det klaffer akkurat denne mnd:)

Jeg har forøvrig el 25 desember......

kos dere ja..har tro på at det blir maaaaaaaaaange gravide denne mnd jeg:)

God jul og godt nyttår dere jenter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...