Gjest Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Inni hodet mitt er det oktober... Hvordan står det til med julestemningen hos dere da?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Jul snart!!!!!! Julestemningen kommer når jeg kommer hjem til foreldrene mine:p Her er det ikke pyntet, har ikke noe julepynt. Men hos mamma... Der er det vel over 100 nisser, hehe:)
WP-TLogPeanut Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Oh shit... ja det stemmer....... Julestemning = null , her er bare julestress!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 uff, ikke si det da.. Skjønner ikke hvor det ble av november jeg da.. Lenge siden jeg har hatt skikkelig julestemning, men gleder meg mer i år enn ellers. Gleder meg til snuppa får hilse på julenissen for første gang.. blir stas:-)
katlinka Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Kjente litt stemning i dag - men forsvant fort, det høljer ned og blåser som fy, ikke et eneste lite snøfnugg noe sted. Er heller ikke ferdig med julegaver eller julevask. Stress alt samma... men det blir vel jul til slutt lell...
Regnbuemor til 2 Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 hi, hi.... Kun tre dager!!!! Julestemningen smyger seg på. Er ferdig med ALT nå, og det hjelper. Skal ha gjester hit på julekvelden, så jeg må jo vaske oveer en gang til. Men mat er i hus, og gaver, og juletre. Blir mer styr enn morro noen ganger når man har små syntes jeg, men guuuud som man får igjen på julekvelden. Ingenting slår det å se det gnistrer i øynene på barna når treet står der med en borg av pressanger. Og når man kan se på hele ungen at når nissen kommer, mottas han med skrekkblandet fryd. Ååå som jeg gleder meg:)
katlinka Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Juletre også ja... kanskje det kanskje... åååågggh...
Trulte76 Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 i morra...eller dvs si idag siden kl er passert 12 så har minstejenta bursdag..så jeg skal lage til til selskap i morra..så jeg greier likssom ikke helt å tenke på jula før bursdagen er overstått..men er ferdig med alle gavene da
Frk. Vable Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Hjemme hos oss er det mange uker til..
* 5 om dagen * Skrevet 20. desember 2007 #11 Skrevet 20. desember 2007 her ser det ut som jula blir utsatt noen uker...er ikke ferdig med noe...hadde tenkt å bake masse, og vaske og pynte...men ser nå at det går ikke....hehe...men pakkene er ferdig, og julematen er nesten i boks for jula og nyttårshelgen.... krangler så med nakken min at jeg holder det nesten ikke ut. ( forbaska nakkeskade)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå