grand danois Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 d er faktisk bare 3 uker til jeg skal over på 3.trim.!!!!!! jeg blir helt sjokka jeg. d kjennes ut som om jeg nettop fant ut at jeg var gravid. å så er jeg plutseli 25 uker. 5 uker ijenn,så har jeg bare 10 uker ijenn. d er helt utroli. tviler på vi blir ferdi me huse:( d virker ikke sann nå.. men sambo sier d går akuratt. men eg tørr ikke håpe.
Hvitkløver2020 Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Samme her oxo. 25+2 i dag og tiden bare flyr=) 2.juledag så blir det 100 dager igjen og over nyttår er jeg (du oxo da) plutselig 27 uker og da går det jammen fort til 30 uker!!! Har en gutt som fyller 2år 28-mars-08. terminen er 4-april=) Lykke til=)
grand danois Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2007 ja d er helt utroli:) d e er nesten sann at d sjer litt for fort:) men d er greit da,slipper at d dryger sann da:) ja jeg har termin 11 april. å søsteren har 10 april:)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Har søsteren din termin dagen etter deg? hehe, det må vel være spesielt
grand danois Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2007 hehe:) nei,hun har bursdag dagen etter terminen min:) men dattera mi har bursdag dagen etter min:) jeg fekk henne dagen etter 18år dagen min. ble syk med henne på kvelden på bursdagen min:) d er spesielt:D å nå har jeg termin dagen etter min søsters bursdag:) hehe:) så jeg å min mor har gått gravid samtidi på året:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå