Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var vi på legevakta med vår 14 mnd gamle sønn...

Da vi skulle derfra, bestilte vi taxi, sånn at vi skulle slippe å gå ute så masse med en febersyk unge i 10 minus. Når taxi'n kom (og enda vi hadde besilt barnesete etter hans vekt) var "barnesetet" en pute som sjåføren slengte inn og skulle sette sønnen vår inn i, med kun de beltene som var i bilen.

Uaktuelt sa jeg, det setet er for 15 kg og oppover...

Det verste var at samboer ble så flau og så sur for jeg ikke ville sette meg inn at han stakk av til en kompis, og jeg og lillegutt måtte ta kollektivt hjem...Da jeg prøvde å ringe han gadd han ikke å ta tlf...Idiot!

Snakk om å støtte opp liksom...

Måtte bare få ut litt steam, er litt oppgitt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei,makan.. det var jaggu idiotisk gjort av taxisjåførn.. og mannen din for den saks skyld!

En taxisjåfør burde jo prioritert sikkerhet mye bedre enn det der..

og samboern din.. huff.. han burde så absolutt ha støtta deg på det punktet der. flau liksom... er han ikke redd for sønnen sin...

Skrevet

Er nå stor forskjell på barnesete og pute.. Såvidt meg bekjent er det ulovlig å sette så små barn på pute. Gir 1000 kr i bot som jeg antar ville falt på sjåføren... Hadde ikke tatt den taxien selv, men ringt og klaget til taxiselskapet... Samboeren din burde heller bli flau på sjåførens vegne, ikke dine...

Skrevet

Vil vel si at det værste her var mannen din. Drar da ikke fra febersyk unge uansett hva teit man synes dama si er?!

Taxisjåføren er pålagt å kunne sikre barn i bil, tror jeg. Etter hva jeg har hørt er det greit å snakke med sentralen når man bestiller og opplyse om at man ønsker taxi med passende sete. sånn til neste gang. Ja de skal vel ha det, men er nå en gang sånn at ikke alle har det:)

Skrevet

Den mannen hadde jeg kvitta meg med!

Skrevet

Er du fortsatt sammen med denne drittungen?? Nå må du ta hensyn til at du har barn og dra fra ham. Ungen din fortjener godkjent sikkerhetsutstyr, akkurat som andre unger. H*n fortjener også å ha voksne i livet sitt som oppfører seg som om h*n betyr noe, og ikke drar fra ham fordi mora hans tenker på sikkerheten hans...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...