Gjest Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 DIB-stalking? *Låser dørene, trekker for gardinene og gjemmer meg i skapet* nei seriøst nå ble jeg nyskjerrig her. prinsesse Eleanor og Siklerotte....
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Lurer på om du har hatt en hjemmeside før....?
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Aaaaah... =) men husker du det seriøst enda??? da har du go hukommelse altså...
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Jeg husker ALT du sier til meg... Så med meg skal man være forsiktig:-) Jeg har farlig god hukommelse og husker alt om alle;-)
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 ooo shit... hehe faen altså. glem alt tull jeg har sagt da. Men du var kanskje ikke på BIM når det var meg mot anonym eller? Kom noen stygge gloser da ja...=P *skamme seg*
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Pga hjemmesiden din Også stod navnet ditt over bildene inne på profilen før... Og så så jeg dere i avisen da fenalåret var født Husket ditt navn og hennes, pluss at du skrev inne på bim da hun var født, og vips, så så jeg d første familiebildet i avisen...he he... Har god hukommelse på sånt...hihi Ser ofte i ba etter folk jeg... Så Rutletutt sine to små der, og så mamma 1. gang 22.august og he he Forresten, bor du i den blokken d var brann i heisen i hin dagen???
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Hahaha... Jeg klarer ikke glemme ting heller, det er det verste=P For to dager siden opplevde jeg for første gang i historien at jeg møtte på en gutt jeg har hilst på før, som SELV hevdet at vi møttes for to år siden, og det husket ikke jeg:-) (han husker tilogmed dato....) Så jeg skammer meg litt over den..... Jeg er ikke helt sikker på om jeg fikk helt med meg ansiktet hans da heller:-P Annet enn det kjenner jeg igjen folk på stemmen (jeg kan huske igjen stemmen deres selv om jeg bare har møtt den en gang etc...) Jeg aner ikke hvorfor. For jeg er ikke så opptatt av folk generelt. Det bare brenner seg fast. Jeg husker deg fra tiden på BIM. Jeg var ikke der sammen med deg, men jeg hadde sett nicket ditt flere ganger... :-) Leste ikke så mye du skrev, men har fått med meg en goood del om deg:-)
snartgift.no Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Tror du sendte link til bilder på Facebooken din også for en stund siden...
Mild, Marcus & Mille Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Jeg vet og! Fordi jeg har deg på Facebook Wuhu
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Ok da så=) Så du så meg i avisen altså=) hihi! Nei var ikke hos oss det brant... hvordan vet du hvor jeg bor? det har jeg da ihvertfall ikke nevnt her inne... eller, kanskje bydel da=P
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #12 Skrevet 20. desember 2007 Hahaha står navnet mitt på albumet mitt inne på bildene? jaja det gjør egentlig ikke noe. har svært lite å skjule=)
Go`mamma`n... Skrevet 20. desember 2007 #13 Skrevet 20. desember 2007 nå vet jeg hva du heter oxo....... :-D
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 20. desember 2007 #14 Skrevet 20. desember 2007 Du gjorde d på bim...da dere kjøpte leilighet la du ut en link fra finn...var ikke den dere kjøpte (tror jeg?) men du sa d var en i naboblokken el noe...og så sa du at d var i en av høyblokkene.... Alt jeg får m meg...hahaha
lenej :o) Skrevet 21. desember 2007 #15 Skrevet 21. desember 2007 eg vet å hva du heter, for eg har jo snd post til deg så :) men før det, så visste eg ikke.. men siklerotte vet alt om alle. ho svarte på en sånn tråd om hva man vet om hverandre.. trur det eneste ho ikke visste var ka eg hadde på meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå