Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 er dette normalt eller? jeg er 33 uker på vei nå, og merka når jeg reiste meg opp at jeg var veldig fuktig hele trusa, og at det ikke var utflod. Hva kan dette være tro? vises godt hvor det var utflod å ikke. for når utfloden tørker blir dte jo hvitt, slik var det ikke rundt..........
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Jeg ville ha ringt føden hvis du tror du lekker fostervann... Fikk kjeft av jordmor for at jeg ikke hadde tatt kontakt da jeg gikk og grubla på om det var forstevann eller utflod jeg lakk. Er gjort på et blunk å teste væsken, jordmor tar bare en PROM-test. Får svar i løpet av minutter.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 siden jeg har flytta har eg verken jordmor eller lege, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. det har ikke kommet noe mer væske, så jeg må vell se det an litt om det kommer mer. var ikke mye, var ikke sånn at buksa hadde blitt våt eller noe. hmm... ikke moro å gå uten jordmor.. off, jeg er så lei av å bekymre meg... men bekymringene blir vell ikke mindre når h*n kommer til verden
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Skjønner hva du mener....det er så mye "skummelt", og man vil jo gjøre alt riktig. Så kjipt at du står uten jordmor da! Ikke bra.... Men vet du hvilket sykehus du skal føde ved? Jeg ville ha ringt dit, bare for å høre deres tanker om dette. Heller en telefon for mye enn en for lite.. Tvi-tvi!=)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 var det fostervann du lakk eller var det utflod? skjedde det en gang eller kom det flere ganger? jeg må se det an tror jeg... skjer det en gang til må jeg bare ringe jordmora som er i kommunen ved siden av her å høre.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Det var utflod, gitt.... Ikke bare en, men to ganger, har jeg måttet ringe til føden. Litt flaut, men...det føltes tryggest å få det sjekket! Jeg kunne ikke fatte at det var utflod, for det var så store mengder at jeg ble helt paff! Syns liksom at det bare rant utav meg. Sto på i 3-4 dager før jeg fikk somla meg til å ringe føden. Var på en måte tynnere enn den vanlige utfloden, og heller ikke så hvit, derfor jeg stussa litt. Luktet ingenting. Har hørt at fostervann lukter sæd, men vet ikke sikkert - er førstegangs=)
Kakebakesøte Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Det lukter søtlig, man skal visst lett kjenne det. Jeg lakk helt på slutten sist og det luktet annerledes husker jeg. Og i grunn var jeg ikke i tvil om at jeg lakk. Men uansett så er det viktig å ta det alvorlig. Bra du sjekket det, bedre å sjekke en gang for mye enn én for lite! Lykke til videre med babyen i magen
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 bra dere ringer... jeg har litt vanskelig for det.. drømte i hele natt at vannet gikk og jeg skulle føde. og det var mye vann... det har ikke kommet noe mer, det var sikkert bare utflod, jeg har mye av det -plagsomt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå