Lillegull og spiren Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Hei:) Var mye her inne før,og så på folk daglig..men nå har jeg ikke vært her på en stund. Jeg lurer på om dere alle vil se på meg og hjelpe meg litt? jeg lurer veldig på når jeg blir gravid. jeg og samboeren har undersøkt oss,og det er ikke noe galt med oss. jeg lurer på om dere kan se når je blir gravid..har foresten hatt el i disse dager.. får dere opp noe mere rundt meg?jeg er født 08.04.84. Om det er noen nye som vil øve seg på meg,er det bare å si i fra.. håper dere kan hjelpe meg på veien mot en liten spire:) klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 heia vennen:) Jeg husker ikke fra tolv til middag da så jeg prøver igjen denne gangen også.. jeg er litt usikker på akkurat når du blir gravid, men for meg ser d ut som at innen Februar så er det en spire i magen din og da er det en gutt:) Jeg føler litt at du har klart å stresse ned litt nå...fordi du vet at noe ikke er galt...men klarer du enda litt til så er jeg sikker på at det er veien for dere å gå Føler en lykkelig år 2008 på dere, så dere har mye å glede dere til... (ser du forresten kjønnet i magen min, og om d går bra...vil høre om du ser noe neg også f.13.04.83) GOD JUL vennen!!! håper det beste for dere... KLEM!!!!
Lillegull og spiren Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2007 Hei vennen:) ja jeg har vell kansje roet meg litt ned,men har så mye annet å tenke på om dagen som jobb,hus osv.. men tenker så klart mye på å bli gravis da..kan ikke si at jeg ikke gjør det..he.he håper du har rett at 2008 blir et lykke år for oss:) hmmmm...skal prøve å se litt på deg her nå... Hva får du opp på meg ang jobb? jeg får opp at svangerskapet kommer til å gå bra..men jeg føler meg veldig oppblåst,trøtt og jeg får inn ryggsmerter som kommer gradvis om noen uker. nå får jeg inn jente og gutt...kommer inn hele tiden..enten så blir det to tette eller så blir det tvillinger..he.he GOD JUL TIL DEG OGSÅ OG GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE MED DEN LILLE SPIREN DIN.
stratosen_er mamma_ Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 ja...så klart tenker man mye på graviditet også men følte at du hadde fått endra fokus littegrann og det er nok lurt...jeg ble gravid da jeg tenkte minst på det...og gleda meg til å ta en fest i jula... Tviler på at det blir tvillinger her så da får vi heller satse på to tette... noen sier jente andre gutt...vi får bare vente og se...symptomene du beskriver stemmer nok godt...er trøtt og føler meg til tider oppblåst..og ryggen har slått seg litt vrang men det kommer og går litt... så flink du er!!!!Ser du forresten når jeg får UL?? Jobb....hmm skal vi se...jeg føler usikkerhet her..er du usikker på hva du skal gjøre?? Jeg føler at du trives best med å jobbe med mennesker...vet ikke helt hva du lurer på ang jobb, men føler at det kommer til å dukke opp noe snart som du vil trives godt med:) Er ikke sikker på om det er en fast jobb i utgangspunktet men det kommer nok til å bli det..for du er flink i arb.livet... en god kollega og du er til å stole på...det er viktige egenskaper:) KLEM:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Hei du.Får ikke opp noe graviditet på deg før til våren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå