Gjest Sekretøsa Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Håper flyet vårt går til lørdag! Jeg står IKKE på gardermoen lengre enn jeg må med en liten baby altså..
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Ja uff... Samboeren til bestevenninnen min er midt i kaoset... Kjedelig det der... Men de får hotell ihvertfall da. (hvis man ikke er fra oslo da).
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 gjør man? Hehe.. hjelper oss lite da ;o)Ikke at vi bor i oslo, men skal ha med minst mulig til mini.. Mamma og kjærsten reiste tidlig i dag, og de kom med gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå