Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Jeg begynte i ny jobb januar i år i vikariat. Fra 01.01.08 får jeg fast 100%. I januar/ februar 08 skal vi inn å ha prøverør, og vil få 4 dager sykmelding i forbindelse med å ta ut egg og sette inn befruktet egg... Ville dere sagt dset som det er til sjefen når tiden nærmer seg, eller ville dere kommet med en hvit løgn? skal forresten også få ny sjef i januar... Ka dykkan trur?
Ajam Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Spørs hvor personlig du syns det er. Har vært gjennm det samme som deg, og jeg sa ingen ting om det på jobben.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2007 Hva sa du når du ble borte de 4 dagene, da?
Gulosten™ Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Jeg syns ikke du skal si noe som helst om det.... Det er for det første ikke noe sjefer har noe med, dessuten tenker jeg at kanskje ikke dette er folk du vil dele smerten med hvis ting går galt...? Du vet heller ikke hva sjefen vil si til andre om deg, med mindre du kjenner denne personen meget godt fra før av... Skal du ha egguttak i januar eller forsøk i januar eller begge deler? Hvor lang tid går det fra uthenting til de har fungerende embryoer de kan sette inn...?
Ajam Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Jeg fikk 14 dagers sykemelding av fast legen min. Det er 2 år siden, husker ikke om jeg oppga noe grunn til arbeidsgiveren min. Jeg var veldig sårbar på den tiden. Mye usikkerhet rundt ivf behandlingen. Jo færre som viste, jo bedre.. Er dette 1. forsøk? Ønsker deg lykketil ihvertfall..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 ingen har krav på å vite hvorfor du er sykmeldt, jeeg ville ikke sagt noe..
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2007 Det er bare jeg som synes det er litt teit å si: "Ja, forresten, jeg kommer til å være syk fra i morgen og 4 dager fremover, bare så dere vet det"
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. desember 2007 Åssen får du til det? en dag til uttak, en dag til å komme seg, en dag til innsetting og siste dag til å ta det med ro... Iallefall det de sa på Riksen...
Mrs. Bouquet Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Jeg svarte på et spørsmål om hvor lang tid fra egguthenting til det var eg klar til innsetting, men det hanvnet litt feil. Stemmer det ikke at det er ca. 2 døgn?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. desember 2007 Å ja, sorry! Ja det blir ca 2 døgn! :-)
Mrs. Bouquet Skrevet 20. desember 2007 #12 Skrevet 20. desember 2007 Synes du det er veldig vanskelig med at det bare er 4 dager overfor arbeidsgiver sier du at du skal på sykehuset og gjøre et lite inngrep og at du dermed blir sykemeldt i 4 dager.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 20. desember 2007 Ja... Nei, vi får se... Assisterende vet hva jeg driver med, da... Har vært veldig godt å ha noen å prate med... Og henne vet jeg at jeg kan stole på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå