Gå til innhold

Der dro samboeren min på byen faktisk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønte ikke hvorfor han var så ivirg med å bake julekaker, kjøpe juletre osv..

Men skjønte det fort når han plutselig kompisen hans ringte og etterlyste han..

Hadde planlagt å dra på byen han, så jeg fikk pynte til jul her alene, han som maste om at det var noe vi måtte gjøre sammen..

Er så kjedelig at han aldri sier i fra litt i forveien, men sånn 5 min før han skal dra...

Og at han alltid skal ut på kveldstid, sitter alene hver fredag og lørdag kveld for da jobber han, søndager er han stort sett ute med kompiser..

Blæææ, jeg kjeder meg for mye.

Men det ble fint her da:)

Juletreet skinner, nisser både her og der o.l:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville han ikke si noe om det på forhånd? Altså, han skjulte det for deg? er det ikke greit å planlegge litt nå man har unger?

Neste gang får du si "Nei det går ikke, jeg skal på byen. Så du får være hjemme med ungene i kveld!"

hvorfor tror mannfolk at vi damer alltid er beredt til å være alene med ungene???

Skrevet

Han ville vil ikke at jeg skulle ha muligheten til å si nei da:P

Følte egentlig ikke at jeg kunne si nei heller, han skjønner ikke at jeg er lei av å sitte alene..

syntes det var rimelig seint å dra ut også jeg da, hehe, han er en rar skrue:P

Skrevet

Syns det er skikkelig dårlig gjort, jeg!!

Man avtaler vel sånt på forhånd, og forhører seg med hverandre når man har barn sammen! Godtar du det hver gang? Han har jo et ansvar på lik linje som deg vel?

Nei, syns det der var slemt. Kunne du ha gjort det samme? Sagt at du stikker på byn om fem minutter, kos deg hjemme alene liksom?

Skrevet

For å være ærlig syns jeg det var direkte frekt. Du er jo ikke noe barnevakt heller. Når man har barn skal man samarbeide, ikke drive å holde skjult ting for den andre fordi man er redd for å få nei.

I morgen finner du noen venninner og planlegger å gå på byen, og i 9-tiden sier du "Nei nå stikker jeg en tur på byen med X og X!" Det hadde jeg gjort ihvertfall.

Skrevet

Skjønner ikke at du godtar dette! Dere er da 2 om barna og er EN familie!

Skrevet

hehe:o) Må le litt, selv om jeg forstår at du synes det er kjipt.

Grunnen til at jeg ler er at det minner meg om da jeg var 16-17 år og bodde hjemme.

Hvis det var noe jeg ville så vasket og ryddet jeg huset så det skinte på eget initiativ. Var smørblid hele dagen og behjelpelig med alt.Da var sannsynligheten mye større for at de ville si "ja".

Skrevet

huff, sånn hadde jeg det hele graviditeten min og i nesten et år etterpå.. nå er jeg så glad jeg ikke har det sånn lenger og at jeg ikke trenger å forholde meg til den mannen.. stakars deg...

Skrevet

Jeg hadde klikka i vinkel og kastet han på dør!!

I ekte dib-ånd ;-)

Nei, men seriøst: har du sagt hvordan du føler det? Ville ihvertfall satt pris på at han SA det, selv om han likevel hadde gått ut.

Skrevet

Hadde jeg aldri hatt samvittighet til, planlegger det flere mnd i forveien jeg.

Må jo ha "barnvakt" og da må jo han ta seg fri, og det er balubahuba hver gang.

Han er dj hver fredag og lørdag, i tilleg til vanlig jobb.

Hobbyen hans!

Han er vel vant med at jeg er hjemme da, hvor skal jeg gå hen liksom?

Men hadde vært koselig å ha han hjemme for en gangs skyld da..

jaja, får kose meg med julegodteriet hans, så kan han ha det så godt:P

hehe

Skrevet

Når man har barn, må man gjøre visse endringer i livsstilen sin. Han har kanskje ikke fått med seg den biten ennå???

Skrevet

Ja maaaange ganger, huff har diskutert så busta fyker noen ganger, men gutter skjønner det rett og slett ikke stakkars..

Kanskje jeg må ta igjen, dra til venninner hver eneste dag en liten periode, så kan han se hvor gøy det er å snakke med veggen:P

Skrevet

Neeiii han har kanskje ikke det, han gjør jo som han vil for jeg er jo hjemme.

Å lei lei lei!!!

Jeg sluttet med alt når jeg fikk barn, føles hvertfall sånn, mens han gjør det samme gamle.

Skrevet

Hallo? Ser du hva du selv skriver?

Du hadde aldri hatt samvittighet til det, du planlegger sånne ting flere måneder i forveien og det blir likevel baluba hver gang.

Men du da, er du barnevakt? Er du ikke mammaen til sønnen hans og kjæresten hans? Hvor er respekten for deg?

Han bruker jo deg som barnevakt, og forventer at du stiller opp hver gang også.

Og du snakker om hobbyen hans. Visse ting må man faktisk endre på når man har fått barn.

Jeg kjenner jeg blir litt forbanna her jeg sitter. Hvordan kan du godta å bli behandlet sånn??

Skrevet

Kan være en fin ting å bli litt aktiv selv også :-)

Ikke nødvendigvis være like dust, men ihvertfall vise at du har et sosialt liv og legger planer, du også.

Skrevet

hahaha..dess mer du skriver dess mer er jeg sikker på at du har "arva" faren til lille... om det ikke var fordi jeg visste at han ikke har barn eller samboer igjen! jøsses!!!

jeg vet ikke hva jeg skal si annet en jeg vet akkurat hvordan du har det.. jobb, hobby og kompiser forran alt!

Skrevet

Jeg hadde gjort det. hvis samtale ikke virker må man vise det i praksis. Dra til venninner uten å ta med deg ungene helt uten forvarsel. Si at han får passe ungene. så kan sitte der med skjegget fullt av postkasser!

Skrevet

Sånn er det her også.. Plutselig så sier han at han skal bort en tur.. El så drar han bare når jeg har lagt meg.skulle bare bort en liten tur... men går vel an å si ifra på forhånd for det. Grrr! er så forbaska irriterende! Har sagt fra flere ganger hva jeg syns om det. men er visst ikke noe som synk inn.Mannfolk:/

Skrevet

Nå høres det ut som han er den verste gubben her da, men han er veldig snill og en utrolig god gutt, men kanskje litt lite hjemme, og setter kanskje litt for mye annet forran familien.

Men det har jo heller ikke fått noen konsekvenser, utenom at jeg blitt potte sur hver gang..

Nei fpr skjerpe meg å holde han i halen så han ikke kommer seg unna, eller noe sånt:P

Skrevet

Hehehehehe skjegget fullt av postkasser;-)

Den var søøøøt;-)

Er forøvrig uenig med deg ang. å bare gjøre det samme - gi fem minutters forvarsel og så stikke av. Det blir jo å synke like dypt.

Skrevet

Gutter skjønner.

Min mann hadde aldri gjort noe slikt. Kanskje han ikke tør:P

Nei, han er faktisk like mye pappa som jeg er mamma, og det er et standpunkt han har tatt selv.

Litt stolt av han er jeg ja, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...