Gå til innhold

Hvilken rette/ glattetang er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett forskjellige merker, er det noen vesentlig forskjell på disse? Er jo omtrent lik i pris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

søsteren min kjøpte en på Adam & Eva salongen for et par år siden - ingen over, ingen ved siden...men den kostet rett over 1000 lappen tror jeg!

Skrevet

Ok, den salongen har jeg ikke hørt om engang:/ Hvilket merke er det da? Har sett Babyliss, phillips, braun etc..

Skrevet

Vil anbefale og kjøpe en skikkelig på frisørsalong, disse er jeg overbevist om at er myyye bedre enn de du nevnte.

Jeg har fudge sin, den er god, men vet om bedre, min har hvite keramiske varmeelement, syns de som har sorte er bedre. Nå får du jo også noen du kan bruke i vått hår.

Skrevet

den må iallefall ha keramiske plater.. jeg husker ikke hva min heter men den er bra.. hehe..og den kan brukes på vått hår!

Skrevet

ikke kjøp de merkene...

Du må kjøpe i frisørsalong, ikke i elektronikk forretning...

Kjøpte meg først en babyliss jeg da, men den forkastet jeg fort...Dem man ikke kjøper hos frisøren blir rett og slett ikke varm nok...

Har to glattejern fra frisørsalong...Men den aller beste (ifølge min venninne som er frisør) er laget av samme som lager BioSilk-produktene...den er visst knallgod...

Bare spør i frisørsalongen om de selger glattetang :)

Skrevet

Ok, takk for svar alle sammen:) Får stikke innom en frisør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...