MK73 Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Hei, jenter! Jeg er midt i mitt første fryseforsøk (etter 2.IVF/ICSI). Idag er det en uke siden jeg fikk satt inn to egg. Har frem til idag hatt forventet utflod som resultat av Progestan. Idag har jeg imidlertid hatt litt brun utflod, og bittelitt blod på papiret. Litt murring i magen, men ikke mye. Har noen av dere opplevd noe lignende? Det er jo altfor tidlig å få mentruasjonen, dessuten skal man jo ikke få den så lenge man går på Progynova og Progestan...
venter7 Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Hei! Jeg har ikke erfaringer fra tidligere fryseforsøk og er nå på rugedag 3 (regner med innsettingsdagen). Har INGEN symptomer. Hadde du noe tidligere? Det kan jo hende det er en form for festeblødning du har. Litt murring kan jo være graviditetstegn det.... Håper det går rette veien for deg! Når skal du teste?
MK73 Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2007 Hei, venter7! Så fint at vi er omtrent like langt i løypa. Hvis jeg regner innsettingsdagen som dag 1, så er jeg nå på rugedag 9. Jeg merket ingenting før igår.. Idag har jeg ikke murringer, men har ellers de samme symptomene som igår. Lurer litt på det her - det er vel egentlig for sent for en festeblødning, trodde jeg.. på den anne side kan man jo få småblødninger på mange forskjellige punkter i en slik prosess og i en evt graviditet. Men - det er vel bare å fortsette, vente, og så teste :-) Jeg skal etter planen teste torsdag neste uke, men jeg tror jeg kommer til å gjøre det på onsdagen. Vil ikke gjøre det før - vil helst redusere usikkerheten med resultatet, og orker ikke en nedtur på julaften eller første juledag. Når planlegger du test?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå