Evi18 Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Det eneste eg gleder meg til er PINNEKJØTT! mmmmmmmmmmmmmmmm naaaaam!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Jeg gleder meg til å være sammen med familien, se de glade barna mine, le, spille spill, spise god mat, sitte oppe lenge i en peisfyrt stue osv osv:)
Evi18 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2007 Det høres fint ut=) Det å se barna kose seg er vel den største gleden=)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Fantastisk! Men av og til, bla. når vi snakker om det nå, så får jeg så inderlig vondt av de barna som ikke får oppleve sånne ting, denne gleden og spenningen.....
Evi18 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2007 ja du sier noe. Eg prøver å ikkje tenke på sånt for det gjør meg så vondt at eg begynner å grine bare ved tanken. Alle barn har rett til lykke. Ikkje deires feil at menneskene på denne jorden er så dumme at de sender atomvåpen på hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå