Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Jeg bruker en veldig lite perfymert til lillegutt, til oss bruker jeg mange forskjellige. Finner ofte noen jeg liker spesiellt godt men glemmer hva den heter når jeg er å handler.... Hviken tøymykner bruker dere?
Baby nr3 ombord Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Blå comfort!!! Beste lukten som finns i heeele verden!! ÅÅÅÅåååå *sniffer litt på nyvaska klærne på stativet* Vasker også baby klærne i samme, bare mye mindre enn vanlig vask til meg selv og typen:)
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 comfort creme ) Den lukter kjempe godt ) Kommer til å bruke den når babyen kommer, ellers kommer jeg til å bruke Comfort sensitiv til babyen.... den lukter også godt
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2007 Har brukt begge to, og er helt enig i at de lukter kjempegodt! Føler at hvis jeg bruker samme skyllemiddel vær dag slutter jeg å kjenne lukten... Vasker en maskin vær dag da, så det er deilig med litt forandringer. Har funnet en jeg IKKE liker nå, Aroma terapi heter den tror jeg med lavendel. Likte den når jeg kjøpte den(før jeg ble gravid) blir kvalm av lukten nå... Vil ha to eller tre faste, derfor spør jeg dere:-)
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 ååja... aroma terapi e det ikke den som er lilla?? vist det e den så lukte den pyton.... ( Men Comfort creme kjenne jeg lukta kjempe godt uansett hvor mye jeg vasker ) mmmm kjenne lukta nå jeg ) Kjøpte ei gong Comfort vanilje å den lokta sinnsykt godt, men det hva bare ein liden periode dei solgte den.. så nå he dei slutta me den (
mor.monsen Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Jeg klør av de fleste skyllemidlene.... så jeg bruker bare nøytral eller hva den heter. Ja også comfort apple blossom....den funker uten at det klør.
Sunniva78 har to små Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Her er det Blenda Sensitive, ellers klør jeg!! Er jo det beste for barnet også, så slipper man å provosere fram allergier og eksem:-)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Jeg bruker Blenda Sensitive på babyens klær, evt Milo tøymykner. Til oss bruker jeg en gul en fra Coop, ganske frisk og fin.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. desember 2007 Ja, setemmer at flasken er lilla:/ Skal på storhandel i morgen og da skal jeg kjøpe Comfort creme:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå