Gå til innhold

Hvilket skyllemiddel bruker dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker en veldig lite perfymert til lillegutt, til oss bruker jeg mange forskjellige.

Finner ofte noen jeg liker spesiellt godt men glemmer hva den heter når jeg er å handler....

 

Hviken tøymykner bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blå comfort!!!

 

Beste lukten som finns i heeele verden!! ÅÅÅÅåååå:)

*sniffer litt på nyvaska klærne på stativet*

 

Vasker også baby klærne i samme, bare mye mindre enn vanlig vask til meg selv og typen:)

Skrevet

comfort creme :o) Den lukter kjempe godt :o) Kommer til å bruke den når babyen kommer, ellers kommer jeg til å bruke Comfort sensitiv til babyen.... den lukter også godt

 

Skrevet

Har brukt begge to, og er helt enig i at de lukter kjempegodt!

Føler at hvis jeg bruker samme skyllemiddel vær dag slutter jeg å kjenne lukten...

Vasker en maskin vær dag da, så det er deilig med litt forandringer.

Har funnet en jeg IKKE liker nå, Aroma terapi heter den tror jeg med lavendel.

Likte den når jeg kjøpte den(før jeg ble gravid) blir kvalm av lukten nå...

 

Vil ha to eller tre faste, derfor spør jeg dere:-)

Skrevet

ååja... aroma terapi e det ikke den som er lilla?? vist det e den så lukte den pyton.... :o(

 

Men Comfort creme kjenne jeg lukta kjempe godt uansett hvor mye jeg vasker :o) mmmm kjenne lukta nå jeg :o)

 

Kjøpte ei gong Comfort vanilje å den lokta sinnsykt godt, men det hva bare ein liden periode dei solgte den.. så nå he dei slutta me den :o(

Skrevet

Jeg klør av de fleste skyllemidlene.... så jeg bruker bare nøytral eller hva den heter. Ja også comfort apple blossom....den funker uten at det klør.

Skrevet

Her er det Blenda Sensitive, ellers klør jeg!!

Er jo det beste for barnet også, så slipper man å provosere fram allergier og eksem:-)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg bruker Blenda Sensitive på babyens klær, evt Milo tøymykner. Til oss bruker jeg en gul en fra Coop, ganske frisk og fin.

Skrevet

Ja, setemmer at flasken er lilla:/

 

Skal på storhandel i morgen og da skal jeg kjøpe Comfort creme:-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...