Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Sitter her å hører på minste jenta hoste... ( Ikke noe moro. Men hun er rolig ellers da... Var oppe å fikk noe varmt å drikke i sta, men... Stakker lille... *sukk* Bare et lite hjertesukk...
Northernlights Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Typisk...mine pleide alltid bli syke rundt juletider. Ikke morro. God bedring til lilletuppa di!
snuppelure 74 Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Stakkars lita Trodde først at du skulle ha litt oppmerksomhet jeg ;o)
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2007 Neida, jeg er frisk som en fisk jeg... Bare litt sliten :oS Åssen er det med deg om dagen da?? Gleder deg til januar?? (var det ikke da??)
snuppelure 74 Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Begynner bli litt små lei nå ;o) Har sliti så innmari med bekkenet atte fyyy Men nå på slutten har det roa seg veldig, men nå sliter jeg jo med himmla nedpress og kynnere da ;o) hihihi Så venter veeeeldig på 2008, da kan han få komme ) Har termin 5 Januar ja ) Åååååååå det er ikke lenge til ) Hvordan har dere det da
WP-TLogPeanut Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Dakar da, god bedring til henne! Klem fra
mammaen til G & A Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Uff, det er hjerteskjaerende aa hoere paa de smaa naar de hoster slik. God bedring til vesla di og haaper hun blir mye bedre snart. Klemmer fra
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. desember 2007 Sovna vist i går ja. Burde ha gjort det nå og, men mini har akkurat vært våken av hostinga ( Er sengetid nå da, siste arbeidsdag før jul i morgen...ehhhh...dag. God bedring til den snuppelure. Håper han holder seg på plass til 2008 ) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå