Northernlights Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Hvordan finne den? Den var født i juli. Har aldri vært utendørs siden vi fikk den, og nå har han prestert å la den gå ut,og den har vært borte i 3 dager....
☆Anonymia☆ Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 oi da..3 dager ?? huff..nei da hadde jeg blitt redd jeg.. og sikkert antatt den var død.. beklager...det var nok ikke svaret du ville ha..
*Smiley* Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Sikkert noen som har tatt seg av den.Kansje levert den til dyrebeskyttelsen.Er noen sider på nettet hvor folk etterlyser eiere av katter. Prøv nettkatten feks. Henge opp lapper i nærheten er veldig effektivt! På butikken osv. Så det er en del man kan gjøre.Gå ut og lete er også viktig!!! Lykke til.Håper det ordner seg:)
Frk. Vable Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Så trist... Kanskje den kommer tilbake av seg selv etter en stund? Det gjorde vår katt når jeg var liten. Var borte en uke og kom hjem selv. Uansett, hjelper sikkert ikke, dette, men katter bør ikke slippes ut før de er 6 mnd. da retningssansen deres ikke er helt utviklet...
Northernlights Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2007 Jeg er ikke imponert over gubben nå,altså... Han steller alene hjemme,og så lar han katten få gå ut. Jeg er redd den er borte for alltid. Snille kattepusen vår. Vi bor landlig, så jeg tviler noen tok den inn, men kan gå fra dør til dør når vi kommer oss hjem igjen.
Northernlights Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2008 Denne her må jeg bare oppdatere! Vi kom hjem 1.januar,og katten var ingen steder å se. Men i går,like før begravelsen, så hørte jeg det mjauet fælt under huset, og jeg gikk utenfor og ropte på katten. Hørte den gjennom en ventil, og plutselig stakk den et forskremt hode ut av et hull under huset! Den torde først ikke komme ut,men da datteren min ropte på den,kom den ut,og jeg fikk fatt i den. Den var skinn og bein! Vi tok den med inn,og matet den. ALDRI har jeg sett noen spise så fort og gæli!! Utsultet liten kattepus, men utrolig glad for at vi var hjemme, og at den endelig fikk kommet inn i varmen igjen. Den har kosa seg masse,og ligget på ei pute i sofaen og bare vært god og lat. =o) Så katten er tilbake!! Fine pusen vår.
mammaen til G & A Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Wow, det maa jeg si var kjempeflaks. Bare tenker paa hvor kaldt det er ute akkurat naa, hvor mange rovdyr og annet rask som er ute i skogen + at dette er en liten pus som aldri har vaert ute!!! Saa fint at han kom hjem og er inne i varmen igjen=) Tror ikke den pusen vil ut igjen=) Klemmer fra
nickoline og supermann Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 katter tar seg gjerne en tur i ny og ne.......kommer nok tilbake snart!
Northernlights Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2008 Nei,ut igjen vil den ikke =o) Og iskaldt er det ute også. Varmvannsrørene våre har frosset! Du skulle sett katten akkurat nå,der den ligger på toppen av sofaputen,langstakt i sola som titter inn! =o) Ei happy katt,skal jeg si dere!
hit og dit Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Sjølv har eg kun hatt katter som har vert både ute og inne, og dei kunne noen ganger forsvinne i 14 dager for så å komme hjem og sove i dei neste 14 =) Venninna mi har to innekatter, og dei kom seg ut i haust. Den eine var borte i ti dager før den kom hjem. Denne katta er ikkje smart, snarere veldig dum, men ho kom seg heim heilt aleine. Den andre katta kom heim etter to timer. Håper katta di kjem heim snart =) Forbered deg på begge deler vil eg sei....
hit og dit Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 Hmmmm, eg las heile tråden etterpå eg. Så bra at pusen din kom heim. Dei er flinkare enn me trur desse dyra. Grandtanta mi mista ein hankatt ein gang, ti år etter at den forsvant så kom den tilbake. Han hadde komt inn verandadøra og lagt seg til i stolen sin. Ho sa at den var heilt forandra, og såg ut som eit villdyr. Augene var meir intense, værhårene lengre.... Han var heime i eit par timar og så forsvann han igjen. =)
Northernlights Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. januar 2008 Jeg slutter aldri forundre meg over at folk ikke leser hele tråden,når det er så få svar. ;o) Kan skjønne det på de trådene som har 179 svar..hehe.. Katten er hjemme igjen! =o)
hit og dit Skrevet 4. januar 2008 #14 Skrevet 4. januar 2008 *plystre plystre* Eg pleier å lese heile tråden, men så blei eg så ivrig når eg kom på historien om Vinnie. =)
Northernlights Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 4. januar 2008 10 år er kjempelenge! wow.. Den ville vel bare stikke innom for å si at den var i live =o)
hit og dit Skrevet 4. januar 2008 #16 Skrevet 4. januar 2008 Ja det er nesten eit heilt katteliv! Grandtante syntes han var blitt litt skummel, så ho var "glad" når han drog igjen. Ho syntes det var kjekt da og vite at han hadde klart seg så bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå