Gå til innhold

Da har suss@ og født:D


Suss@ med 3 gutter

Anbefalte innlegg

Klokka 7 på søndag morgen sto jeg opp for å gå på do, gikk å laq meg igjen.

Så kjente jeg att det begynte å renne litt, så jeg tenkte att jeg sikkert ikke var ferdig med å tisse eller noe!(hehe), så jeg reiste meg for å gå på di igjen så sa det virkelig splosjhhhhh,!

Da var det ikke noe tvil nei!

Så dro vi rett på sykehuset, jeg hadde hatt murringer i nien dager også så riene kom sakte men sikkert.

 

Vi ble lagt inn på sykehuset og egentlig var det bare å vente, hadde egentlig ikke vondt da vi kom inn.

 

Klokka 6-7 på kvelden begynte det å gjøre vondt, hadde masse glede av varme dusjer og turer ut av senga..

De sjekket aldri åpningen min, siden vannet hadde gått så viste jo ikke hvor langt på vei denne greia var, og hadde ikke nope tidsperspektiv.

Men klokka 11 ba jeg om smertestilling og da fikk jeg sovemedesin og noe annet som jeg ikke husker.

Kom oss gjennom en time med søvn, før vi våknet igjen, da hadde jeg virkelig vondt.

Klarte å holde ut en time eller to til, sov mellom riene så fikk jo slappet litt av.

 

Klokka 2 eller noe sjekket de åpning og da hadde 4-5 cm og ble trillet inn på fødestua.

Da fikk jeg phentanyl(vet ikke hvordan det staves) og det varbare helt fantastisk må jeg si, sov mellom riene da å( hadde 5 min mellom rienen helt fram til pressriene)

Klokka 7-8 fikk jeg drypp og pressriene satt inn.

Dette var selvfølgelig vondt, men også befriende på en måte,,

klokka 0915 var han ute, det lille gullet mitt på 4025gr, og 50 cm lang 36 i hodet.

Men så satt jo self morkaka fast og jeg fikk eksta drypp, og pressrier for å få denne ut og dette var vont.(gikk bra, men mistet mye blod)

Og jeg måtte sy noen sting 3-4.

Men nåtr jeg tenker tilbabe så har jeg hatt en fin fødsel, lang og slitsom, men kunne nok vært mye verre.

(selv om jeg skrek til mannen att dette var første og siste under de værste pressriene)hihi..

 

Så til dere som er nest i køen, gled dere det er såå verdt det:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye suss@ :o)

 

Håper du ikke er for sliten, etter lang fødsel og blodtap. Må bare si som helsepersonell at det tar litt tid å komme seg etter blodtapet, kroppen bruker uker på å bygge opp det til det nivået du normalt har. Så om du føler deg sliten og ikke får gjort alt du ønsker så baller gjerne hormoenene seg på- men da vet du kanskje hvorfor du opplever at kroppen ikke henger helt med.

 

Håper dere får en fin juleferie, håper den lille familien på 3 får vært mye sammen :o) God jul og godt nytt år! Sees på Småtroll inne på DiB kanskje :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:)

Ja merker att jeg blir fort sliten ja, men heldigvis har jeg verdens snilleste mann som styrer og ordner her hjemme:)

 

God jul til deg, så ses vi på dib:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå...Herlig..=oD

 

Lurte på hvor du var...=o)

 

Gratulerer så mye med lille gutten,....

 

 

Kose dere masse nå da...=o)

 

Klem fra meg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...