allegodetingertre<3 Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 er det slik at el tester blir positiv dersom vi er gravide? slik at den kan fungere som en slags graviditetstest?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Ja, det blir de. Jeg har lært mye om akkurat det på pernille.info
Skatt i magen :) Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 jeg skulle hatt ikm på onsdag, men ennå ingen tr å se har brukt el tester de siste dagene fordi jeg ikke har flere graviditetstester igjen... å på de har det kommet fram to streker, men ikke like sterke, men veldig like... aner ikke om jeg er gravid. de el testene har alltid vært blenda hvite hele denne mnd vi har prøvd, så eg vet ikke om de slår ut på meg eller hva de gjør.. jeg må jo hatt EL?
Maddicken Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Jeg kommer ikke inn på pernille siden... er det noe feil der?
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 nei kom inn jeg... http://www.pernille.info/
Maddicken Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 takk nå kom jeg inn! Men der står det at man ikke skal bruke morgenurinen for den er så koncentrert! Det har jeg gjort og det står også på CB testene at man kan det! skjønner ingenting.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå