Gå til innhold

"Det ordnar seg nok"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som svigermor sier 1000 ganger i uka til meg... Og i dag ( vet ikke om det er mangel på søvn som gjør det), så har jeg en ro over meg. Vært hos ernæringsdama i dag og hun forstår så masse at det gjør nesten vondt! Altså; vi skal ha glutenfritt og være ytterst forsiktig med melk. Men i og med at han har gått ned så mye i vekt, skal vi ikke ta bort noe han liker og som vi ikke vet om han reagerer på.. Så da får han spise litt hvitost, litt morsmelkerstatning osv. Så blir det nok sonde i magen utover våren. Men før den tid, så tror jeg jammen meg at jeg skal bestille tur til alpene- etter sterke oppfordringer fra dere og andre rundt meg. For jeg trenger å kjenne på livet. Suse ned fjellsiden uten dødsforakt. Jahhhhhh da er livet herlig.

Superdupergutten skal få fett rett i magen. Hm, noen fettsuger, andre injeserer fett og ja, han spiser rent fett. Han har ikke hatt ønsket vektoppgang så vi skal forsterke maten litt. Men du og du for en tapper sønn jeg har. Jeg er så stolt av han at jeg nesten brister i 1000 deler.. For han har stått foran nesten alle klassene på skolen og vist og fortalt. Så han har blitt helt i stedenfor pyse. Han spiller fotball og bykser rundt med denne slangen i magen. Nå skal han snart få en liten knapp og da kan vi gå i badebassenget..

Nå håper jeg at søvnen tar meg (den har visst glemt å besøke meg i det siste) og at minimann sover lengre enn til kl 4 før han sier "våken!!!!"

God natt til alle flotte jenter her inne. Setter stor pris på alle innleggene deres. Koser meg med å lese hver natt. Selv om jeg ikke svarer er dere alle i tankene mine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er flinkflinkflink og en helt du også! Og svigermor har helt rett; dette ordner seg til slutt!

Så fint at du skal på tur; du trenger en vitamininnsprøyting og litt positiv innput!

Skrevet

Positiv innstilling er bra!!!! Men du .... suse nedover bakkene med dødsforakt???? Kunne vi få vært med og se på mens vi drikker øl i solveggen eller;=)

Skrevet

dette var et godt forslag snuldurmundur! den solveggen der hørtes bedre ut enn den dødsforakten... jeg brekker bare bein sikkert om jeg skulle gjøre noe som likner på det superdupermamman snakker om ;-)

Skrevet

Fnis.... jeg er ingen vintersportsfrik!!! Trives best i solveggen med kos og gode venner!!

Skrevet

... og en øl, og påskekrim på radio og sjokolade og 10000000000000000000 sigaretter!

Skrevet

mmmmm.... nå må jeg sukke litt for det også;=)

Skrevet

hehehehe... neida, for det blir sånn skjønner du, det er tungt for alle når det er så mørkt og kaldt! da må man sukke litt med tanke på alt det fine, men hvis vi tenker mest på det, så blir det så kosleig fort som en vind!

Skrevet

He he... Jeg kjører faktisk så fort at jeg tenker " om jeg detter nå, så dauer jeg"... Og så ler jeg og uuuuuuuuuuuuuuuuuler. Hviiiiiiiiiiiiiiiiiiin

Litt sånn avhengig av adrenalinkick et par ganger hvert 3 år- ja!

Men det er så fantastisk å kjøre på ski. Jeg digger det, elsker det og lever for det. Alpene kan ikke sammenlignes med noe annet som jeg noen gang har opplevd. Å ta seg sånn ut at man skjelver når man setter seg i heisen... Hm... jeg er nok litt sær, ja:)

Men alle er herved invitert til å sitte i løypa mens jeg svosjer forbi dere gamle røykelår:))) Må bare legge til at det kan bli en smule kaldt i 15 minus grader, men regner med at varm rødvin og 1000000000 sigaretter får dere til å holde varmen

Skrevet

hehe.. jepp...itillegg så har vi ett par ullpledd som vi sitter tettitett under;=)

Skrevet

også har vi bål og sitte underlag og pølser....

Skrevet

og norske flagg, kubjeller og vikinghornhatter mens dere heier!!

Skrevet

Det må være uendelig godt å møte et menneske som forstår hvordan dere har det for tiden..... Ikke noe er så trøstesfullt som akkurat det, i en tøff situasjon!

Godt med svigermor som prøver å trøste 1000 ganger i uka:-) Mange her inne sliter med svigermødrene sine, så da er det ennå en ting å glede seg over!

Tanken på tur og alper er jo en gulrot - og da var det jammen tre ting på en gang!! Er ikke det fint?

Han superdupergutten din høres ut som en ordentlig helt og gir nok mamman stolthet i bøtter og spann, hånd i hånd med bekymringene, men dog:-) Da telte jeg 4 positive ting!

Om søvnen kom og tok deg (hvilket jeg håper den gjorde:-) så teller vi 5.

At du setter pris på innleggene til oss her inne teller vi også med og da teller vi 6 positive ting!!!

Livet er herlig og ennå sterkere føles livet når man blir satt på prøver!

Håper julen blir fin for dere alle og at dere kan kose dere med maten, selv om det sikkert ikke er enkelt.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...