Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 ...slank bakfra?? Kan ikke huske sist jeg så ett innlegg signert av henne!
Slank bakfra :) Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 ......jeg kommer nå luskende innom en tur innimellom Har nettop vært drøye to uker på julemarked i Tyskland og kom hjem akkurat til julaften. Måtte av gårde å kjøpe inn massevis av mat, drikke og snacks til tøtta, samt gå berserk i shoppingsentrene.... Fikk tak i meg ei ny sportstrille også, av ukjent tysk merke men den kosta meg kun 40 euro, 320 kr, og ser ut som ei carena-vogn, og passer utmerket for en storvokst to-åring som min.......... Ellers, så har det blitt litt mindre av dinbaby i det siste, og det skyldes både at jeg har blitt gamlere, men også at moderatorene har forsvunnet delvis eller borte fra enkelte forum. På +90 har (slanke)galskapen tatt overhånd, og der er det ikke værende for noen med oppegående iq lengre. På keisersnittdebatten så har jeg gått lei av fraser som: jeg har tatt akuttsnitt og fraråder derfor alle keisersnitt, og det er ikke normalt med ks. Også her ser jeg at det har forsvunnet massevis av de gamle, men det er vel den veien det kanskje skal gå??? Men, ellers har jeg, kailln og tøtta det helt topp Hva med deg og dine???
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Hehe. Kjenner igjen følelsen.. man blir litt forsynt av visse ting. Er litt det samme som Facebook. Jeg har også styrt utenom keisersnittdebatten for en stund siden. Og det kommer og går folk hele tiden. Du kan jo joine oss på prematurbarna.info da! Så ålreit med en tur! Min pengebeholdning er begrenset om dagen, så jeg kan ikke en gang ta meg en tur på kjøpesenterene her i byen. Det støver nesten når jeg åpner lommeboka... Men jeg får holde ut en måned eller to til. Da starter jeg i ny jobb - fast, men litt for full. Er 100 % jobb, men vi har bare 80 % bhgplass til Iver. Det blir en utfordring, men vi får nok sydd sammen noe! Uups.. jeg har ikke visst at det var et forum som het +90 jeg! Hører vel strengt tatt til der jeg og.. Men når du beskriver det som du gjør, så styrer jeg unna den og. Ellers er det vel greit.. er drittlei sjuke nå! Iver begynte å hoste uka før jul, og 2. juledag hadde vi han med på legevakta - sikker på at det var lungebet. eller bronkitt. Men det var ingen av delene. 5. juledag hadde han 40 i feber. Så ble han bedre til nyttår, og 3. og 4. januar var han i barnehagen. Så kom hosten mer tilbake den helga, og søndag kveld var det feber i 40 igjen.. Hadde legetime nå på mandag, CRP ga ingen utslag, men det surkler og piper i han, og han hoster enda. Litt mindre nå, riktignok. Legen hans, som er en erfaren barnelege, gjettet på enten en tøff forkjølelse, eller sneven av astma. Men den diagnosen ble ikke stilt etter tre uker med hosting, så vi fikk ny time om en måned. I dag har jeg sendt han en test-tur i bhg. Er hjemme, så gir han bare en kort dag. Han er frisk nok til å trasse mora og faren sin, så da skulle det vel gå bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå