Gå til innhold

Vurderer å ringe til kiropraktor jeg;( samme som småtroll 0-1år.

Anbefalte innlegg

Skrevet

men hørrer først med dere jenter om dere har opplevd det samme med deres barn og det ikke er noe;)

jenta mi er 9 uker imorgen, i det siste så har hun beg å grine hele tiden mens hun er våken, hun kan gråte så fælt at hun blir helt rødblå og må hive etter pusten. . er såå kjedelig.

hun trekker ikke til seg bena eller noe, men blir av og til helt stiv i kroppen. men når jeg tar henne fra hysterisk grining i stuen å ut på bade på stellebordet så blir hun kjempe rolig, ligger å smiler å drøser.

hun vil ikke lengre ligge i korgen nede, skal hele tiden ha bevegelse, sover kanskje max 30 min. min mening er at hun griner for hun er så trøtt stakkkar. men med en gang i vognen så sover hun, idag sov hun fra 14.30-18-30 i vognen, kjempe bra, ikke det, men med en gang hun våkner såå brøler hun, hun gråter til hun legger seg igjen kl 22.

så sover kun til kl.08 om morgen, men da på an igjen

hva kan det være?

vil også si at hun legger seg rolig til puppen, ammer kanskje 5-10 min men så beg hun å brøler mens hun ligger til puppen;( off blir trøtt og sliten jeg, om kveldene måjeg gå med henne til hun sovner eller vygge henne. godt sambo komer hjem på onsdag.

men skal jeg ringe å snakke med kiropraktoren i morgen? kan jo være noe som plager henne. . .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vera ein låsning. Det finner ein kiropraktor ut med ein gong. Kjem ikkje til å gjera noko hvis han ikkje finner ein låsning.

Ei eg kjenner sov ikkje på 2mnd, var ikkje kolikk smerter i magen der heller. Men han skreik heile døgnet og sov nesten ikkje. Ho var hos kiropraktor og han tok ungen i hoftene og vrei den eine vegen og vrei bare hoftene, så tok han og vrei den andre vegen og da vrei han heile ungen!!! Var stiv i heile den eine sida. Dei fikk ein ny unge etter på.

Men eg vil anbefale deg å gå til ein kiropraktor som du el nokon andre har god er faring fra. Eg går sjav til kiropraktor og kunne ikkje ha finne bedre trur eg. Ei eg jobba med bruka han og skrøyt veldig av han. Han er er artig mann ;)

Lykke til uansett!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...