Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god seng,til mor og far altså?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe oss rammemadrass....så mange på markedet jo!!!!

Ei go seng, ikkje altfor dyr da men...å i str. 180x200:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og samboer kjøpte ny seng for ca 2mnd siden.. Den de har på jysk.. Med sånn motor som løfter bein og rygg.. Ufattelig digg hvis man har tv på soverommet.. 5000 kr for alt, vi syntes det var veldig billig.. og det er med de deiligste madrassene jeg har ligget på.. hehe..

Skrevet

Vi kjøpte en Svane Classic Continental 180x200 i sommer, og det er nok vårt beste kjøp noensinne. Makan til god seng! :o)

Vi betalte 9 eller 10 tusen på tilbud, men det er den jammen verdt!! :o)

Skrevet

SVANE kontinelltalseng...eller hva heter den??:=/

Er kjempe fornøyd med den,har aldri sovet bedre.

Men du burde ha med sokkel,pga det kan bli mugg under de sengene som har ramme ned til gulvet.

Så hvis du ikke vil bli overasket når du en gang flytter senga,anbefaler jeg sokkel.

Du burde også ta deg en tur og teste masse senger før du bestemmer deg.

Noen senger kan lokke med en billig penge,men betal heller en tusen lapp ekstra..Tro med vil merke kvaliteten.

Skrevet

Vi har wonderland continental seng, åååå den er helig å ligge i. skulle ønsker jeg var hjemme nå og nøt den, ikke her på jobb....

den er 180x200 og går helt til gulvet og man slipper å støvsuge under.

er et par år gammel, kjøpt på bohus og kostet ca 10 000,-

Skrevet

det blir ikke mugg under en med ramme helt til gulvet altså, det er huller som gjør at det luftes under der. kommer støv, men det er minimaaalt :)

har jo sann selv, og det har ikke vært fuktig under der noen ganger. har flyttet den to ganger, en gang når vi malte og hadde sengen på et ant rom, eller i høst da vi rundvasket hele rommet.

Skrevet

svane intelligel:o) helt fantastisk seg:o) men dyr da.. vi betale 25 000kr i februar men verd hver en krone

Skrevet

Ikke helt det du spør etter, men for å bli gravid kan jeg anbefale seng fra IKEA ;o) Klaff på første prøvekjøring...

Skrevet

ikea sine madrasser vannt nettopp en tent ihvertfall... og tempur kom sist.... vi har madrasser fra jysk.... med en god overmadrass er de kjempegode! :)

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp ny seng på jysk... Knall goe seng...

Gold 20 tru eg den heter.. kosta 7500kr... 180*200...

Skrevet

Vi kjøpte Svane Excellent i våres. Utrolig god seng altså :o) Kjempefornøyd med den ja :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...