MJ<3 Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Jeg hadde en natt når jeg var 7 mnd på vei hvor jeg lakk. Men etter det har det kun kommet noen dråper hvis jeg klemmer på brystvorten. Er dette tegn på at jeg kommer til å få lite melk eller? Hvordan ligger resten an?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Jeg lekker ikke, men kommer melk så lenge jeg klemmer på. Står faktisk den spruten ut av dem til tider, men bare så lenge jeg fremkaller det. Spurte jordmor idag om dette var okey å gjøre og hun sa at det var bra å "massere/stimulere" brystvortene nå mot slutten., kunne faktisk hjelpe på modning
~sjiraff~ Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Med første mann fikk jeg ikke melk før jeg var på sykehuset.... Nå fikk jeg melk for noen uker siden, i den grad at jeg kan klemme ut noen dråper og at det innimellom er et størknet belegg (veldig lite) på brystvorten. Er 33 uker.
Baby nr3 ombord Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Jeg som var anonym oppenfor, var ikke meningen å trykke anonym. Jeg er snart 37 uker på vei, fglemte skrive det.
MJ<3 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2007 aha, alt for modningsprossessen! Takk for godt råd:) Noen som bruker bringebærkapsler for modning?
Sunniva78 har to små Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har hatt melk leeenge, siden uke 21... Er ikke så mye, men kommer alltid ut når jeg kniper.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Har også hatt melk lenge, minst et par måneder (er i uke 37 nå). Er ikke de store mengdene det er snakk om, men jeg lekker en dråpe nå og da + at det kommer hvis jeg klemmer. Melka er litt gul-blank i fargen. Gleder meg til å få i gang melkeproduksjonen på ordentlig! =)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Jeg oppdaget de første dråpene i uke 27-28, men det har ikke blitt noe mer. Kan kanskje få ut en dråpe eller to om jeg klemmer, men ofte kommer det ingenting. Er nå i uke 34.
sydilla Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 har hatt sånt blankt hele graviditeten. Det gulhvite kom rundt uke 22 tror jeg. Men jeg hadde en pussig opplevelse da jeg ble lagt inn med premature rier lørdag for 14 dager siden (uke 31). Våknet mandagsmorgenen og det var så vont å ta armene forrann brystet. Så så jeg ned på nattskjorta og den var helt våt og flekkete. Jeg lakk melk som bare det! Men når de fikk roa ned riene helt så gav det seg...Finurlig denne kroppen! Tror ikke det har så mye med hvor mye melk du får, jeg hadde masse melk med nr 1. ,men ikke på forhånd :-)
mamma.85 Skrevet 22. desember 2007 #10 Skrevet 22. desember 2007 jeg har "22melk" og har lekki hver natt siden uke 12.. jeg kan ikke sove uten innlegg for da våkner jeg opp i et basseng..
Lukkelukken og bebibror Skrevet 22. desember 2007 #11 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har fått melk, men lekker ikke. Kommer en dråpe om jeg klemmer, men ikke noe særlig mer
mamma`n til nurk Skrevet 22. desember 2007 #12 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har hatt melk i flere uker nå, og lekker mer og mer. Særdeles om natta. Måtte begynne å sove med bh på, for jeg våknet midt på natten av at jeg var klissvåt og kald.(kaldt soverom..) Er i uke 30.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 22. desember 2007 #13 Skrevet 22. desember 2007 Har lekket melk siden jeg var 28 uker, så har gått med ammeinnlegg siden det. Om natten lekker jeg enda mer, så må ligge med håndkle under puppene for å ikke få melk på madrassen!
Bea <3 Skrevet 22. desember 2007 #14 Skrevet 22. desember 2007 Jeg begynte å lekke melk i dag underveis i julerengjøringa. Var nesten ferdig med å skure alle gulva (god og svett selvfølgelig:) da jeg oppdaget 2 store våte flekker foran. Er 31 uker.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #15 Skrevet 25. desember 2007 jeg er i uke 33+5, har ikke sett en eneste dråpe jeg.. Er det noe å bekymre seg for? hmm... det virker jo som dere kommer til å bli en matmaskin, det vil jeg også!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå