Mamma til snart 4 Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 men hørrer først med dere jenter om dere har opplevd det samme med deres barn og det ikke er noe;) jenta mi er 9 uker imorgen, i det siste så har hun beg å grine hele tiden mens hun er våken, hun kan gråte så fælt at hun blir helt rødblå og må hive etter pusten. . er såå kjedelig. hun trekker ikke til seg bena eller noe, men blir av og til helt stiv i kroppen. men når jeg tar henne fra hysterisk grining i stuen å ut på bade på stellebordet så blir hun kjempe rolig, ligger å smiler å drøser. hun vil ikke lengre ligge i korgen nede, skal hele tiden ha bevegelse, sover kanskje max 30 min. min mening er at hun griner for hun er så trøtt stakkkar. men med en gang i vognen så sover hun, idag sov hun fra 14.30-18-30 i vognen, kjempe bra, ikke det, men med en gang hun våkner såå brøler hun, hun gråter til hun legger seg igjen kl 22. så sover kun til kl.08 om morgen, men da på an igjen hva kan det være? vil også si at hun legger seg rolig til puppen, ammer kanskje 5-10 min men så beg hun å brøler mens hun ligger til puppen;( off blir trøtt og sliten jeg, om kveldene måjeg gå med henne til hun sovner eller vygge henne. godt sambo komer hjem på onsdag. men skal jeg ringe å snakke med kiropraktoren i morgen? kan jo være noe som plager henne. . .
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 før du ringer anbefaler jeg at du prøver å masere føttene hennes først..legg henne på fanget med føttene mot deg og maser lenge..dette fungerer veldig bra for mange babyer hvis de har luft i magen.. jenta mi har oppført seg på akkurat samme måte,å det var luft og bæsj som hun ikke fikk ut..vi leste et sted at det hjalp og masere føttene og det hjelper 100% på tulla vår.. verdt å prøve
pablo Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Litt av det samme her. Har vært 5 ganger hos kiropraktor . uten hjelp..prøver nå minifom. Hun er 5 uker, idet siste holdt på noen timer om formiddagen.
*betty* Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Vi hadde samme problem. Hylskriking til hun mistet pusten. Startet faktisk på sykehuset. Det tok 3 mnd før vi kom oss til manuellterapeut som mistenkte Kiss-syndrom (vriding av en nakkevirvel under fødsel). Etter et par behandlinger ble hun tydelig bedre.
Snupi27 Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 vi var hos kiropraktor med jenta vår. hun var som du forklarer.. det hjalp etter 3 behandlinger så jeg var veldig fornøyd med det =) uansett abefaller jeg ikke minifom som noen nevnte. kan ødelegge tarmsystemet til babyen.. prøv heller sukkervann.. 1 dl vann og 2 ss sukker som skal kokes opp..
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 RING TIL KIROPRAKTOR I DAG!!!!! Min 8 uker gammel baby var våken fra 03 til 10 hver natt. Hun gråt litt men ville henge på puppen hvis ikke så hylte hun. Det var ikke økedager. Så ringte jeg kiropraktor og han stilte meg tre spørsmål: Bæsjer hun grønt? JA Skvetter hun når hun sover? JA Gråter hun når hun må bæsje og kroker seg? JA Så sa han at hvis hun hyler når han trykker henne på ryggen så har hun mage problemer ikke akkurat kolikk men mageproblemer. Så trykket han og hun hylte. Han maserte litt på magen og ryggen så var det ferdig etter 3 min. Siden da har babyen min sovnet rundt 20 og sovet til 10 dagen etter. Hun våkner ca 3-4 ganger for å spise men hun sovner etter amming med en gang. Vi har fått et helt nytt baby i huset som er mye våken om dagen og da er hun fornøyd og vil helst ligge på sofaen og sparke vilt meg armer og bein. Hun har forresten begynt å bæsje lyse gørnt-gult, kroker seg ikke når hun bæsjer og skvetter ikke mens hun sover. Det var to behandlinger som skulle til for å få en blid baby, så jeg anbefaler at du ringer kiropraktor.
alvis Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Jeg anbefaller at du prøver soneterapi. Det hjalp veldig godt på gutten min!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Vi har vært hos kiropraktor 2 ganger med minstemann, og vi merker bedring! Mye mindre skrik! Sliter fortsatt med endel luft, men det kan ikke sammenlignes med hvordan det var før:o) Skal ha en behandling til iallefall! Anbefales!!!!
Anele&Solstråla Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 jenta mi er 8 uker og jeg har akkurat vært 3 ganger hos kiropraktor...syns det har blitt mye bedre, men fortsatt plaget med luftsmerter og kan ha gråteøkter, men er mye roligere:) kan hende jeg kommer til å besøke kiropraktoren en gang til snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå