*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Har du hentet nicket ditt fra bokserien??? Jeg ble helt hekta da jeg leste den..beste serien jeg har lest på åresvis---hehe
Tingelingelate med to tomater Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Hehe jeg også syns den serien var råbra:-) Tror nok hun har hentet det fra bokserien, mener jeg har lest at hun er fra Lofoten eller noe:-) Mulig jeg tar feil da:-)
Gulosten™ Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Åh, jeg også slukte den serien!! Mmmmm......... Nå har jeg begynt på "Cornelia" og "Jordmoren". Veldig fine begge to, liker Jordmoren best da:)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2007 Leste hele serien på to uker..satt oppe hele netter å leste bøker.. mannen trodde d hadde rabla for meg..hehe...
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2007 Jeg likte veldig godt Livets Døtre også... Den ble jeg og helt hekta på, men er noen år siden jeg leste den da.... Har bestemt meg for å ikke begynne på bokserier som ikke er ferdig...for det er så irriterende å vente på at boken skal komme i butikken!!!
WP-TLogPeanut Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 ååå den er fin ja Leste den etterhvert som hver bok kom ut jeg .... ååå så lang ventetid, skal aldri gjør det igjen hehehe...abbonere på serie altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå