Gå til innhold

mini mini jule mage


englestøv......<3

Anbefalte innlegg

hei alle august gravide... skrev et innlegg under teksten jule gave... måtte fikse ny mail adresse og profil pgav nå data kluss...

Men jeg skriver på nytt under riktig profil...

Er så lykkelig over og være gravid igjen da vi mistet tvillingene våre september 2007. har termin 23 august , er fra trøndelag og er 32 år... HÅPER det går bra denne gangen.... koslig me så mange gravide med termin i august....

 

stor jule klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei krummeluren! Velkommen inn og grattis med ny spire :) Det må være nervepirrende å være gravid igjen nå,men vi skal følge hverandre lenge her inne alle sammen...Og løfte hverande videre... Stor juleklem right back atcha :) Jeg har visst termin ca 21ste,så da talast vi masse framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ja så koslig at vi e mange sammen som kan del gleda og sorga sammen... ja d va ei tøff tid og mist englan vårres... dæm va så små men alikevell to mini menneska... glemme aldri den dagen men det knytta meg og min mann enda nærmar hverandre... men no e en ny spire på vei og vi glede oss. klare nesten ikke vente på ul 21 januar.. klem te dæ uglemamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det går bra med deg. Har selv termin den 26.august. Nesten nettopp blitt gravid. :-) Merker alikevel at brystene er tunge og ømme pluss at jeg flyr på wc hele tiden. Dette er barn nummer tre og det er ti år siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.. ble akkurat medlem her og så at dere har termin rundt den tiden jeg har.. foreløbig termin er den 21 august:) gleder meg masse.. har ei prinsesse på 4 fra før, så nå er jeg veldig klar for nummer to. godt å komme inn her å dele tanker sammen.. vartfall mens vi enda ikke er så langt inne i svangerskapet og kansje ikke har fortalt det til noen enda.. det har ikke jeg.. så da er det godt dere er her;)

 

juleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...