Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Har vert på helsekosten i dag og fått Ren Ingefær i sånn kapselform.. Hvordan er det med dette?? Det står faktisk på at det er hjelpsomt mot svangerskapskvalme, regner med det ikke er farlig å ta da?? Men samtidig mener jeg å ha hørt at man ikke skal bruke ingefær?? Urk, forvirret.. Noen som VET (ikke tror, har hørt osv, men vet!!) som kan gi meg et svar?? jeg er i uke 12.
inakvad Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Det er ikke farlig, men i følge min akupunktør er det litt forskjellig om det hjelper fordi det kommer an på hva kvalmen kommer av. Det virket ikke spesielt bra for meg(fikk halsbrann av det som gjorde meg kvalm igjen). Hun sa det var fordi jeg hadde for mye varme i kroppen. Men prøv dem, det er verdt et forsøk =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå