Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Tok min aller første tablett i dag pga kvalmen ikke var til og holde ut:( Både jordmor og lege sa det var ok og ta disse tablettene,men jeg er allikevell litt skeptisk..har rett og slett dårlig samvittighet,er livredd for at fosteret kan ha tatt skade av tabletten. Men gud så mye bedre jeg ble av tabletten..Så jeg spør dere i tillegg er det ok og ta disse?? Kan jeg bruke disse når kvalmen er som verst? Er snart i uke 17 viss det har noe og si.
Brummeline3barnsmor Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Både lege, jordmor og farmasøytene sier det er trygt, så da er det nok det :-) Jeg bruker de når jeg er ute å reiser.
Stoltmai mamma:) Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Heisann.. Jeg har brukt prostafen siden uke 9, og jeg er nå 19+4. tar som regel en om mårran og en om kvelden.. Det hjelper, men er fortsatt kvalm, men det er ikke så ille.. D va legen som rådet meg til å ta en mårra og en kveld... Minuset med å ta disse for meg, er at jeg blir sinnsykt trøtt av de, så sover veldig mye...
Cosette Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Hei, jeg har slitt med kvalme siden starten av svangerskapet og har vært ut og inn av sykehuset for å få intravenøst. Jeg har brukt Postafen hele veien (er nå uke 23), og på sykehuset fortalte de at dette er det kvalmestillende middelet som er mest utprøvd på gravide, og skal ikke være farlig for fosteret i det hele takk :-D Bruk med god samvittighet du.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Brukte det i hele mitt første svangerskap, og hadde relativt godt utbytte av det. Kvalmen ble betraktelig bedre, og jenta som kom var frisk og rask
Veda Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Brukte d i 3-4 uker, faktisk to tabl. morgen to om kvelden noen dager. de sier det er trygt, og når du må så må du altså.... trodde jeg skulle dø til jeg begynte med d
Vivitex *har fått ei jente* ;D Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Jeg spurte legen(2 stykker t.o.m.) om jeg kunne bruke det siden jeg var så kvalm. Fikk beskjed om at det måtte jeg IKKE gjøre. Det var for sterkt. Var i uke 10 da. Men nå skal jeg jammen ta meg en prat med de samme legene!!!! Blir GAL av denne kvalmen snart ( Er i uke 18 nå, og hvis bare noe kunne hjelpe... bare en dag eller to *drømme* Postafen`en ligger i skapet å nærmest lyser mot meg... *grrrr*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå