Gå til innhold

Er vondt i halebeinet et gravid-symptom?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på det ikke er bekkenet da? Litt vanskelig å definere noen ganger.. Isåfall bør du få henvisning til fysioterapeut for å stabilisere. Det hjalp for meg i allefall..

Skrevet

Ja det kommer ofte sammen med en forferdelig redsel for og spise helt vanlige ting.

Skrevet

Kanskje hun ble dengt på rompa av et fenalår!!!

Skrevet

Jeg har hatt vondt i halebeinet gjennom to svangerskap, og dette var bekkenløsning. Andre gang startet det ganske tidlig i sv.skap.Bekkenet er festet til de nederste "knokene" som blir litt slakkere v. graviditet. Jeg fikk noen gode råd hos fysioterapauter og brukte et belte for å "holde bekkenet samlet". Det hjalp litt. Du burde si i fra til jordmor slik at du kan få hjelp og veiledning hvis det blir værre

Skrevet

"Ja det kommer ofte sammen med en forferdelig redsel for og spise helt vanlige ting."

"Kanskje hun ble dengt på rompa av et fenalår!!!"

Og hvilken diagnose fikk dere av legen?

Skrevet

Ja, det er det, Men bare hvis det ledsages av øresus og en umettelig lyst på analsex.

Skrevet

sko nesten tro noen prøver å være morsomme her inne, for så mye dritt om andre ting enn det innlegget går i har eg aldri sett..uttrykk som hører ikke engang hører hjemme hos barn engang..må vel føles litt flaut å trykke lagre etter å ha vært så "smarte" å skrevet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...