MJ<3 Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Sikker på det ikke er bekkenet da? Litt vanskelig å definere noen ganger.. Isåfall bør du få henvisning til fysioterapeut for å stabilisere. Det hjalp for meg i allefall..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Ja det kommer ofte sammen med en forferdelig redsel for og spise helt vanlige ting.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Kanskje hun ble dengt på rompa av et fenalår!!!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har hatt vondt i halebeinet gjennom to svangerskap, og dette var bekkenløsning. Andre gang startet det ganske tidlig i sv.skap.Bekkenet er festet til de nederste "knokene" som blir litt slakkere v. graviditet. Jeg fikk noen gode råd hos fysioterapauter og brukte et belte for å "holde bekkenet samlet". Det hjalp litt. Du burde si i fra til jordmor slik at du kan få hjelp og veiledning hvis det blir værre
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 "Ja det kommer ofte sammen med en forferdelig redsel for og spise helt vanlige ting." "Kanskje hun ble dengt på rompa av et fenalår!!!" Og hvilken diagnose fikk dere av legen?
Smånetta 14.mai Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Ja, det er det, Men bare hvis det ledsages av øresus og en umettelig lyst på analsex.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 sko nesten tro noen prøver å være morsomme her inne, for så mye dritt om andre ting enn det innlegget går i har eg aldri sett..uttrykk som hører ikke engang hører hjemme hos barn engang..må vel føles litt flaut å trykke lagre etter å ha vært så "smarte" å skrevet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå