BlåklokkaVest Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 I dag var jeg på apoteket og hentet min gratis babypakke :-) Den var riktig koselig! Spesielt reise-matbollen og den søte smukken :-)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Hvordan virker det med den gratis babypakken? Finnes det et skjema en skal fylle ut eller er det bare å spørre på apoteket?
Mor til 3:-) 26.02.08 Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Hei, jeg gikk inn på nette å fulgte ut et skjema, jeg tok utskrift av lappen. har ikke hentet min enda så vet ikke om det er nødvendig, men jeg gjorde nå hvertfall det.
Sunniva78 har to små Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Artig å hente pakken ja:-) Spesielt stas å få de små bleiene, hehe... Her er link til nettsiden: http://images.emmhost.com/BABYPAKKE/babypakke.asp? ID=SaTsHCo2GQbumSSx
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Eller så kan man gå inn på en eller annen side for et apotek bare... alliance apotek, apotek1 eller no sånn og finne en link der:)
BlåklokkaVest Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2007 Det blinker en sånn reklame her inne når jeg har oppe listen over innlegg på 3.trimester (ovenfor listen). Det var den jeg brukte.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Vil anbefale at dere melder dere av på adresselisten etter at dere har hentet babypakken, siden man må godta at de deler adressen med sine samarbeidspartnere, eller noe i den dur. Mener blant annet at det enten er apoteket eller libero som gir fra seg adressen til foreningen mot krybbedød. De gjør en god jobb, men er allikevel ikke så hyggelig å bli oppringt like rundt termin.
Knøttefrøken Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Når du bestiller pakken må du godta at du blir kontaktet av div. kopierte ut teksten så folk kan se hva de takker ja til. Jeg bestilte pakken, hentet den, og så meldte jeg meg ut igjen.. Dette sier du JA til når du får en slik pakke ****Jeg vil gjerne ha Apotekes Babypakke gratis. Jeg ønsker også å motta informasjon, tilbud og vareprøver fra Apotek1, Alliance Apotek, Ditt Apotek, Vitusapotek, Procter & Gamble, Gjensidige, Sandvik og Baby DM Scandinavia. Informasjonen, tilbudene og prøvene kan bli sendt med post, email eller sms, og jeg kan også bli kontaktet via telefon. Jeg samtykker at mitt navn og adresse, samt mine øvrige personopplysninger registreres i deres databaser for dette bruk. Jeg kan når som helst trekke mine opplysninger ut av databasene ved å følge instruksjonen under "Avbestilling". ****
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå