Gemini7 Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Har bare drukket alkofri vin en gang, og det smakte IKKE godt, smakte i grunn ikke vin i dethele tatt. Tips tas mot m takk. Nå har sambo sjekket polets sider for å finne vin til seg og svigers til julelammet, så da får jeg jo skaffe meg en kjip erstatning selv..
Ejlis Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Hei Ja, vi var på middag hos noen venner og dem hadde kjøpt alkoholfri rødvin på polet. Den hadde vunnet mange blindtester sammen med andre viner med alkohol. Husker ikke navnet desverre... men den var god. Rødvin og det står om den blindtesten på flasken... Lykke til Munkholm sitt juleøl er også bra om du liker øl!
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Jeg hadde satset på brus hvis jeg var deg. Alkoholfri vin som smaker bra tror jeg ikke finnes. Har ikke funnet noen jeg i allefall. Den siste jeg prøvde fikk jeg anbefalt på polet. Den smakte gammel. sur saft. Æsj!
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 har prøvd meg gjennom en del alkoholfrie rødviner og har kommet frem til at alle smaker utvannet saft. den jeg til nå syntes smakte mest lik vin var fra ariel.
Kystrøya Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Den alkoholfrie vinen de anbefaler på polet som ligner mest på vanlig vin i smak heter ariel. Hvitvinen synes jeg er veldig god. Rødvinen har jeg ikke smakt, men en gravid venninne av meg liker veldig godt ariel. Koster ikke så veldig mye for en flaske heller.
Gemini7 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2007 Ok, takk for svarene. Får spørre meg frem ang den blindtest-vinen da. Verdt å prøve, er litt stas m rødvin til julemiddagen.
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Ariel,har god hvitvin ihvertfall,har ikke smakt rødvinen,men den skal visst være god den også
Hvitkløver2020 Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Jeg og ei venninde som begge er gravide delte ei flaske i går, vi syntes denne er bedre enn den Ariel vinen... INGLENOOK St.Regis. (på polet) =)
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 Huff, jeg og en gravid venninne av meg hadde alkoholfri vinteste-kveld og vi kom frem til samme konklusjonen -Det finnes INGEN gode rødviner uten alkohol :-( Men hvis man absolutt vil ha en, så var nok den ariel den beste, men det blir som pest eller kolera spør du meg... Satser på brus og munkholm alkoholfri juleøl, jeg :-)
*Super*Mamman* Skrevet 21. desember 2007 #11 Skrevet 21. desember 2007 Sorry, men det finnesi kke, hehe.... Synes alle smaker utvannet jeg.....
En snupp - og en knert i magen Skrevet 21. desember 2007 #12 Skrevet 21. desember 2007 Jeg tror Ariel er den som har vunnet flere blindtester. Smaker helt ok, litt mer som druesaft en vin, også er den tynnere i konsistensen. Den er god, men man blir litt lei etter en 3/4 flaske. Munkholm Münchener og Clausthalers juleøl er veldig gode alkoholfrie alternativer, men de lurer jo ingen. Ariel fylt over på vanlig vinflaske med skrukork er dermed bankers
ja08 Skrevet 21. desember 2007 #13 Skrevet 21. desember 2007 Jeg drakk kjempegod alkoholfri hvitvin på jobbfest, men husker dessverre ikke hva den het. På polet hadde de ingen gode alkoholfrie rødviner å anbefale, har hørt det blir mer som å drikke dårlig rød saft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå