blirjegsnartmamma Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Hvordan er denne festeblødningen? Kan den forveksles med vanlig mens? Fikk TR igår, midt på dagen, men natt til idag ble det borte igjen, og nå er det ingenting.. Aldri vært borti at TR varer bare en halv dag.. Dere som har opplevd festeblødning, kan det være det? Vil isåfall en test være positiv imorgen?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Kommer an på hvor mye blod det var kanskje? Har hatt dette rundt ikm ved begge mine svangerskap, men ikke mye friskt blod, bare litt "på slutten av mensen blod". Hvis det var en festeblødning (ca en uke etter eggløsning) vil nok ikke testen være positiv, men hvis du venter mensen en av dagene vil nok cb digital gi deg en pekepinn. Lykke til:-)
blirjegsnartmamma Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2007 hmmm, vente til over helgen da kanskje.. Har ikke sett sånn digital test før (ganske fersk ja) ca hvor mye koster de?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Er usikker på hva de koster. Har bare kjøpt den engang, ellers bruker jeg CB som viser positiv tre dager før IKM, den digitale viser 4 dager før IKM og en slipper å tyde streker..Kjøper testen på billigetester.no, men da går det fort en uke før du får dem nå i jula. Lurer på om den koster mellom 100-200 et sted, men husker ikke. Lykke til:-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Sjekket på allianceapoteket sine nettsider og der koster CB sin digitale grav.test 129,- for en test.
blirjegsnartmamma Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2007 Tok en vanlig CB test idag, og den var neg. Så det var vel bare en temmelig uvanlig TR tenker jeg. Hadde IKM samme dag som det kom. Pussig, men kanskje det ble påvirket av at jeg er stresset. Får håpe på bedre lykke denne pp.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Tror det med festeblødning er noe oppskrytt... Jeg har enda ikke funnet noe blod og er i uke 7. Tror dette er enda ett av symptomene som hører til hobbylista... Lykke til!!
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Jeg hadde pittelitt lysrosabeige utflod på papiret en gang en uke etter el, samtidig som jeg hadde litt mensenvondt, vet ikke om det var festeblødning, men noe var det iallefall.. Og jeg testet positivt litt mindre enn en uke etter det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå