Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 For her sto jeg og lagde Fudge og skulle begynne på Brente mandler, så kom svigermor og skulle hjelpe meg. Vi diskuterte mengde sukker som skulle brukes, hun vant og det ble de mest mislykkede mandlene jeg har sett.........!!!! Hahahahahaha............
Lykkelig 3 barnsmor Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Ja svigermor er en egen rase, her kom velsejenta mi som hadde vært hos farmor for å bake julebakst, hun kom hjem med en halv boks pepperkaker og noen risboller.........til en familie på fem, det hører med til historien at de er litt gjerrige fra før..........hm og de skal hit på julaften......... ja da er det bare å psyke seg opp........ Det var dagens lille guffe Jeg ble litt nyssjerrige på oppskrift på fudge jeg da, er det en slags karamell?
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Hehehe råbra :0) Her er svigermora mi RASENDE fordi svigerfar nekter å droppe å besøke oss i jula..Han har transplantert nyre og det kan være farlig å være nært vannkopper, noe minste mann har ekstremt av nå...I tillegg så ble hun sur over at jeg fikk melding om at fødselen var igang hos svigerinna mi i går og ikke ho....Hurra som jeg gleder megtil de kommer på søndag. Ha en god jul attpåklatten:0) Til innlegget over, hehe det var mange kaker det....huff da.
♥Snulder Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 HiHi;=) Moro når man får rett av og til! Og enda morsommere når andre tar feil...knegg!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2007 For å si det sånn, så skjønte jeg fort at dette var lenge siden hun hadde gjort og at resultatet ikke kom til å bli særlig vellykket:-) Sambo bare ristet på hodet, for han er vokst opp med denne påståeligheten........mens jeg lo og lo.......og det endte med at både svigermor og jeg lo så vi holdt på å tisse i buksa:-) For hun innså jo raskt at mandler med karamell med usmeltede sukkerklumper ikke var spesielt godt:-) Men Fudgen ble helt nyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig, men fy flate så lenge det måtte koke!!!!
Plutseliten :) Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Svigermødres årlange erfaringer i husstell er ikke noe man motstrider...hehe....desto morsommere når deres påstålighet er feil. Men det virker som ei dame med ironi og humor,og da er det jo bare moro ) Jeg lager forresten brente mandler med melis..vann..og mandler..alt i panna,kokes sammen. De blir utrolig gode...og mye enklere enn med sukker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå