Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 er det nok av her inne. Klarer ikke folk tenke selv eller. Folk lurer på de utroligste ting. Når ta på finstasen på julaften, skal babyene være oppe å pakke opp alle julegaver, kan jeg ta ut barna i dag, når skal de legge seg, hva kan de spise osv osv. Har virkelig så mange ikke evnen til å bruke sund fornuft. Enkelte snakker om at de er slitne pga urolige barn og syke barn osv, men likevel har de tid til å å sitte her inne. Bruk nettet til noe fornuftig da vel. Google kan brukes til å søke på det meste. Mange som henger her er tydeligvis lite oppegående, og har null evne til å tenke selv. Stakkars små barn.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Hmm, du er jo tydeligvis her inne du også. Og siden du er her, så antar jeg at du har kjennskap til denne siden, eller har du googlet deg frem til den...?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Ja faktisk så har jeg googlet meg frem hit. Googler alt jeg, men er selektiv med infoen jeg finner. Finner det underholdene å irritere unge, hysteriske, enkle småbarnsmødre.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 googlet deg frem, og faktisk giddi og lagd deg en profil, for så å satt deg inn i innleggene.... kyss meg i rævva ass, den må du lenger inne i skogen med!!!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Hm, vet ikke om det handler om at de er hysteriske osv., tror heller det handler om å dele tanker, ideer og erfaringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå