Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Jeg lager den klassiske julegaven fra oss babyforeldre: Kalender med bilder av våre små skjønne.....Har skrevet dikt eller sangtekst ved siden av hvert bilde, men nå mangler jeg bare ett.........det er de to kusinene på 5 mnd og 3 år, minste sitter på største sitt fang..............hva skal jeg skrive her??:-) Gjerne et dikt om vennskap. Gjerne noe morsomt og ikke for "tungt". Noen gode ideer?? Takk!!
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Hva med ett vers fra en barnesang du liker?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Jo det hadde vært en god ide............men jeg kommer ikke på noen som passer. Husker bare om troll og frosker. Mikkel rev og sånn..... (Hehe, ja jeg er nesten nybakt mamma! Har masse å lære........:-)
ejiec++ Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Smil blir til tårer og tårer til smil. Sannhet som sårer men fjerner all tvil. Evig fortrolighet i riktig og galt. Et vennskap med ærlighet tåler alt!
ejiec++ Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Du har noe ingen andre har, ingen er som deg. Du kan mye, har litt av hvert å lære meg. Glad for at jeg møtte deg. Jeg er glad for at du lever.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 En liten en stor To venner på jord Sammen de sitter og på verden titter
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Å disse var kjempefine!! Tusen takk! Tror jeg bruker dette siste.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå