Stolt mamma for første gang Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 hvor mye gir dere, hvor mye drikker babyene deres? Hva lagde dere hull med i tuppen av drikkesmokken/tuten? Prøvde med saks, men det ble så stort?!
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 fins egne smokker til velling med større hull :-) lager ca 200ml her
Lille skatt blir storesøster Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Jenta mi får 220ml hver kveld før hun legge seg. Bruker Avent flaske med smokk som har 3 hull. Du får kjøpt smokker separat med forskjellig antall hull. Jeg har tidligere prøvd å lage flere hull med en nål, men nå kjøper jeg evt bare det jeg trenger. Jeg er kjempefornøyd med Semper ris eller mais-velling som jeg kjøper i Sverige.
Go`mamma`n... Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Snuppa her får velling morgen og kveld. 200ml vann+pulver gir jeg. Semper, som vi kjøper i Sverige. Mild fullkornsvelling med havre.
Mrs. Bouquet Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Jeg gir fullkornsvellingen fra Nestle` ca. 200 ml. Hun har fått det fra hun var 8 mnd. er det som står på pakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå