Heaven har født::) Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Gjett hva han gjorde i dag da.... Joda han gikk å kjøpte pc til begge to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og hva skrev han på pakkelappen? til go`gutten og go`jenta... Rørt til tårer her. .... Så heldige vi er,som har en så utrolig snill og god mann i livet vårt:)
Mamma til tre søte små Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Høres vidunderlig ut - ta godt vare på han ))
Heaven har født::) Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2007 Vær sikker, han er bare herlig. Har vært slik siden dag 1 han. Tatt seg av dem som om de skulle vært hans. Dette blir stort, de har ønsket seg det en god stund også
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Å, så koselig at det finnes sånne...gir håp for oss singelmødre!
LastebilsjåførKona Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 hehehe.. beklager, måtte le.. dagen din vil komme altså...
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Hva mente du med det, mamaolsen? Mulig jeg feiltolker her, men var det bare for å være gledesdreper eller? Høres ut som en flott fyr=)
Innihampen Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 eh,mener ikke å blande meg altså men siden dette er et åpent diskusjonsforum må jeg bare spørre hva du mente med det mamaolsen?
Katja Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Kanskje hun mente til Riga, at hennes dag vil komme. At hun også vil finne en snill/flott mann en dag også.
Heaven har født::) Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. desember 2007 Mamaolsen, hvis den var til meg, så har jeg hatt de dagene for lengst. Og nå er jeg bare glad for at jeg lever for å si det sånn.
Tuttalutta Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Tipper den var til Riga siden den var postet under hennes innlegg :-)
Katja Skrevet 20. desember 2007 #11 Skrevet 20. desember 2007 Tror jeg også Tuttalutta, og tror den var snilt ment!
LastebilsjåførKona Skrevet 20. desember 2007 #12 Skrevet 20. desember 2007 jeg mener at dagen vil komme at dere vil treffe også slike snille kjærester som vil gjerne være snill stefedre til ungene... sorry for misforståelsen.. mente ikke å si no vondt
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. desember 2007 #13 Skrevet 20. desember 2007 Jeg skjønte at det var til meg og at det var koselig ment siden det var under mitt innlegg!:-) Men når en ser på det i forbindelse med HI sitt innlegg så kan det jo totalt misforståes! Men jeg kan i alle fall trøste meg med at barna mine har verdens snilleste pappa...bare synd at det ikke funka mellom ham og meg!
Heaven har født::) Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 20. desember 2007 hi hi, der ser man hvordan hjernene snurrer litt vel fort og piggene er ute:) flirer. Og til dere som ikke har sånn snill mann, håper dere får en,,, i julegave kanskje hehe:) samme når,bare han kommer en gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå