Gå til innhold

Kjenner dere symptomer hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det sånn at de kommer og går og er litt avhengig av dagsformen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok litt avhengig av dagsformen ja tror jeg. Men personlig så spydde jeg hele dagen sist. og denne gangen har jeg ingen teng i hele tatt.

Skrevet

Varierer, noen dager merker jeg ingenting og da blir jeg litt bekymret, men så har jeg dager da jeg er småkvalm og uggen... Har ikke ømme pupper... Er 6+3...

Skrevet

Mine kommer og går..ømme bryst hele tiden da..

Men svimlinga mi kommer og går..og press i underlivet kommer og går..og av og til sånn stikninger..somme ganger kjenner jeg ingeting der nede..andre ganger kjenner jeg presset eller hva jeg skal forklare det..i lengre tid om gangen..

Men jeg er bare 4+5 idag da :D

Skrevet

jeg er ikke kvalm i det hele tatt da,.var kun kvalm 3-4 dager før jeg ventet mensen..

Men har aldri vært kvalm de to andre svangerskapa hell..så krysse fingrene for at jeg slipper denne gangen også :D

Men jeg har vært mye plaget med svimling og bekkenløsning veldig tidlig jeg da..så hver sine plager da :)

Skrevet

Jeg har til nå vært kvalm hver dag + hatt litt stikkinger i eggstokkene, men i dag er det så og si ingen symptomer. Men - dette skal jo være normalt så vi kan nok slappe av :o)

Skrevet

jeg er kvalm hele tiden.... skikkelig tunge dager med en toåring i huset og en mamma som bare vil sove... sist gikk dette over i uke 11, så jeg håper på det denne gangen også....

Skrevet

Hos meg kommer og går det. Stikkinger og mensmurringer i underlivet har jeg omtrent hele tiden, men kvalmen kommer og går...plutselig kan jeg bli kjempekvalm..for så å føle meg på topp igjen. Er trøtt hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...