Miania - februarbaby! Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Hei, Håper noen kan fortelle meg hva det er. Jeg har skikkelig smerter på venstre side nesten nede ved lysken. Det er som menssmerter, bare mye, mye verre og på en side. Det gjør vondt å bevege seg og bare det og puste godt inn er skikkelig vondt. Jeg blir nesten kvalm av å bevege meg. Det har vært sånn siden i går morges, vært litt bedre innimellom. Jeg er 33 uker i dag. Noen som har en idé om hva det kan være? Tips om hvordan smerten kan dempes?
molla 29.12 Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 jeg har hatt endel smerter under magen også, mest på høyre siden. har avfeid det som muskelsmerter, men ringte legen en dag det ikke gav seg. han tok meg inn og sjekket blodtrykk o.l for å se om det kunne være svangerskapsforgiftning. blodtrykket var litt høyt, men ingenting farlig. jeg ville ringt til legen for sikkerhets skyld, godt å få en bekreftelse på at alt er greit, evnt hjelp hvis det ikke er det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå