Gjest Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Tenkte jeg skulle prøve noe nytt og kjøpte to slike ogtok på med det ene og gav mannen et drabelig sjokk (hehe...), han har aldri sett meg med noe slikt før og vi var i grunnen begge enige i om at jeg faktisk kledde dette her. Men, problemet er bare at det sklir liksom litt opp bak i nakken slik at håret blir presset litt oppover og dermed ikke ligger pent bak. I tillegg synes jeg det klødde litt etter en liten stund. Er det noen måter å løse dette på? Eller må jeg bare innse at jeg ikke har riktig hodefasong bak (tror jeg er ganske normal, men har ikke sånn veldig rundt bakhode, men ikek helt flatt heller) eller hårtype (f.eks fyldig og krøllete slik at dette vikke ville synes, mitt har er silkeglatt, mye hår, men tynne hårstrå) til å kunne bruke slikt?
ifie Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Jeg er ikke særlig flink med hårbånd, selv om jeg gjerne skulle ønske det! Jeg har ganske rundt bakhode, og før alt håret ramla av (...) var det tjukt og litt krøllete. Likevel sklei båndet opp bak og det blei en bulk... Håper noen kan komme med et godt tips, for det er nok ikke hodet eller håret ditt det er noe i veien med
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 har akkurat samme problem..sikkelig irriterende.. må gå å dytte det ned i bakkant hele tiden. arg!!
Turid Laila Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har også veldig fint hår slik som deg. Hvis jeg har på veldig glatte hårbånd som glir lett opp bak der så bruker jeg sånne hårnåler til å feste. Fester da båndet fast i håret med en nål på undersiden og en på oversiden. Hvis du skjønte? Passer på at de hårnålene ikke syns da
Tøysetipp Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Lusespenner.. he he...Vet ikke hva slags farge du har på håret, men det finnes i både lyse og mørke farger.
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Hm, det var ikke dumt! Tusen takk for tips, skal prøve det! Klør dere også litt av dette? Så kjipt da, endelig funnet en lettvindt måte å gjøre noe nytt med håret på som jeg faktisk kler og så får jeg det ikke til og det klør! *mumle-mumle* ;-)
Turid Laila Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Glemte å si at jeg fester det bak ørene da, for der henger det jo hår over uansett
Tøysetipp Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Nei, jeg klør ikke.. Bruker som regel hårbånd i bomull. Hårbånd er for øvrig ypperlig når man har en dårlig hårdag også :-)
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Jeg klør nå egentlig av alt i hode jeg da, har oversensitiv hodebunn, hehe... Får bare venne meg til det og skal kjøpe hårnåler og feste detmed ved neste anledning og "øve meg" litt før jeg tør å gå ut offentlig med dette ;-) Første gang jeg prøvde var i går og da hadde jeg en dårlig hårdag, så er med på hvedu mener Tøysetipp, det kom seg veldig ja!
Jenny-penny Skrevet 20. desember 2007 #11 Skrevet 20. desember 2007 Jeg pleier å ha halve håret under og halve over. da sitter båndet bedre på og det ser penere ut bak. Lag en halv-hestehale av håret øverst, ta på båndet og ta ut strikken. veldig røft:o) Ps: klør jeg også, av ALT og ingenting:o)
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #12 Skrevet 20. desember 2007 Jeg bruker slike hårbånd som er tynne i bakhodet de som er like brede rundt hele får jeg ikke til å sitte pent i det hele tatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå