Gjest Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 vi har det veldig stressende om dagen og vi krangler mye. lillegutt er mye våken om natta og mannen min er så sint når han er våken om natta, kaller meg jævla bitch, fordømte idiot, han sa tom en natt at han øsnker jeg sluttet å puste. Han unnskylder seg med at han er så trøtt og helt ute av seg selv og han sier også at jeg egger han opp. Men jeg synes ikke jeg fortjener en sånn drittslenging og frykt for å bli kjeftet på. Jeg sniktitter på tlf hans av og til fordi jeg tar han i små løgner, som feks at han sluttet å røyke da lillegutt ble født, men har fortsatt å røyke i smug. Han har en stund nå ringt og tekstet en kamerat av seg, og holder det skjult for meg. Jeg sier feks, har du snakket med "Tore" i det siste da? Da sier han nei, selv om jeg ser på loggen hans at de har tekstet hverandre. (han sletter selve mld, men er ikke klar over loggen) Vi har i utgangspunktet et veldig åpent og ærlig forhold, og snakket om det meste. Hvorfor holder han dette skjult for meg nå...?
Monajenten Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Hmmm....kan det være at denne "Tore" egentlig ikke er en "Tore" men en "Tora"...?? Jeg tror faktisk jeg hadde sjekket nr. på telefonkatalogen. Jeg tar sikkert feil altså, men syns jo det høres veldig merkelig ut å skjule samtaler med kompiser.
LastebilsjåførKona Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 for det første så vil jeg ikke valgt å holde ut med han, respektløs er han når han kaller med j**** bitch... den der orker jeg ikke.. for den andre hvis han holder det skjult for deg, så er det virkelig noe 'fishy' som foregår der... ville gjerne 'finne ut' mer uten å fortelle han at jeg snoker... ville bare overraske han den dagen jeg finner noe...
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Noe må det jo være.. Før han traff meg røyka han hasj og greier, og denne kameraten hans har ikke akkurat en voksen livsstil, han er den snowboard-typen som jobber om helt fram til vinteren og bor i en rønne på fjellet hele vinteren for å stå på snowboard. Er ikke helt utenkelig at han sitter på hasj eller andre godsaker. Kanksje det er dette de prater om.. Uff:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå