Gå til innhold

Halloen skjønne damer....


Tone & Mari

Anbefalte innlegg

Dere gir meg vel snart opp tenker eg men hiver no inn noen ord... Og denne gangen er det ikkje fordi vi er sjuke...

 

Vi er friske alle sammen... Koser oss hjemme og lager til jul.. Pynter litt kvar dag ...

 

Mari er omsider begynt slippe seg.. Går lange turer og ler og hoijer med seg sjølv.. er så tidig og sjå på ho..

 

Ellers så blir vi fire til sommeren om alt går bra.. No har vi ikkje noen særlig gode odds så vi har ikkje jublet så veldig høgt enda.. Men men.. Vi håper jo da..

 

I februar får vi ny valp.. Da skal vi til oslo og hente en Islands fårehund..

 

Håper det går bra med dere alle sammen..

 

God jul og godt nyttår... Tusen takk for gode minner sammen med dere.. Er jo som en stor venneflokk dette her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer ikke la vær å juble for dere jeg da! GRATULERER!!!!!!!!!!!!!! Når har du termin da? Kanskje du kommer i samme terminklubb som noen av de andre som er gravid her inne! :-)

 

Blir spennende å få hund og. Artig å se hvordan Mari reagerer på å ha en liten valp løpende rundt omkring :-)

 

Vi har da ikke gitt deg opp, men veldig kjekt når du kommer innom og skriver litt oppdateringer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på deg her om dagen. Så gøy å se deg! Kjempekoselig når du skriver her inne!!!

 

Så gøy med nr 2 da. Får rope en liten hurra da og krysse fingrene. Du må holde oss oppdatert!

 

Gilt at Mari har sleppt seg da, tenker det er fart i ho nå.

 

Å koselig med hund. Har lyst på jeg også, men så er det alle de venninnene til ungene som er allergiske. Ja ja, kommer vel en gang.

 

God jul til deg og dine også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at eg ikkje er ute av gjengen....

 

Usikker på termin... Eg har ikkje vært på tidlig ultralyd denne gangen her.. Blodprøven viser verdi på normalt svangerskap fra uke 6 til 8..

 

Har liksom ikkje tatt det så innover meg enda siden faren for å miste er stor.......

 

Heller no i meg medisiner og så får vi håpe det beste..

 

Mari er veldig glad i katten vår.. Trur ho kjem til å like det og ha en valp i huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på dere eg også... Men fy søren så fort dagen går... Og formen er ikkje heilt på topp... Er rimelig sliten når Mari er i seng..

 

Ho er så søt der ho sprader rundt... Seint men godt...

 

Blitt 80 cm og 9700 gram..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser alt jeg har for at det lykkes for dere :-)

 

Vi prøver og på nr. 2, men foreløbig har det ikke satt seg noen spire, men vi får trene mer ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg håper at katten husker tilbake til Nica.. Det var hunden som eg måtte avlive før Mari kom.. Ho skadet seg under leik så ho ble lam i bakkroppen..

Katten og ho levde sammen i 5 år.. Håper det går bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går det sikkert fint. Er vel voksen nok til å passe seg også da.

 

Vi hadde hund og fikk katt. Men hunden lekte med katten og knekte ryggen på den. Var ganske ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha vore ekkelt ja... Trur nok ikkje at katten vår er typen til å la seg leike med slik nei.. Men ein må passe på..

 

Fra vi flyttet inn i huset her så ble det naturlig at katten har sin plass på hemsen. Nica gjekk aldri opp der.. Trappen er for bratt.. Og så laset vi grind så Nica hadde sin plass i kjeller.. Prøver det no også..

 

Gleder meg til å få et lite nurk på 8 uker i hus... Sjølv om det er mye jobb som venter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil ha ho... Kjem ikkje til å kjøpe om ikkje det kjem tisper.. Dei er ventet no i julen så eg føler spent med på mail om det er noe nytt på gang... http://www.isheim.net/ det er kennel vi er i kontakt med
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint å få noen oppdateringer innimellom:) Høres ut som dere har mye å se fram til! En hund (og kanskje bebis..) ønsker jeg meg også, men vi skal vente noen år med hunden da.

 

Lykke til framover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så spennende med baby og hund! Krysser fingrene for dere!

 

Håper vi kan gå gravide gjennom våren sammen!!!!!! ;)

 

(forresten er det prinsessemari som har byttet nick som svarer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...